Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@21:54:43 GMT

۳۴۶ واحد ناقض پروتکل بهداشتی در منطقه کاشان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۴۶۹۲

۳۴۶ واحد ناقض پروتکل بهداشتی در منطقه کاشان پلمب شد

گروه استان‌ها- معادن بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه ۳۴۶ واحد ناقض پروتکل بهداشتی در منطقه کاشان در سال پلمب شدند، گفت: بیش از ۳۷هزار اخطاریه نقض پروتکل بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کاشان ، مهدی دلاوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز ملی بهداشت محیط اظهار داشت: در این راستا حدود 11هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و 69 بازدید از واحدهای صنفی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به صدور 37هزار و 142 اخطاریه توسط بازرسان بهداشت محیط به واحدهای صنفی و صنعتی متخلف و ناقضین پروتکل های بهداشتی در سال جاری افزود: از این تعداد اخطاریه، 33هزار و 704 مورد در شهرستان کاشان و سه هزار و 438 مورد در شهرستان آران و بیدگل صادر شده است.

دلاوری با بیان اینکه 346 واحدهای صنفی و صنعتی متخلف و ناقضین پروتکل‌های بهداشتی در دو شهرستان از ابتدای سال تاکنون پلمپ شده‌اند، تاکید کرد: از این تعداد 285 مورد در کاشان و 61 مورد در شهرستان آران و بیدگل بوده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه تصریح کرد: واحدهای صنفی و صنعتی متخلف و ناقضین پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان کاشان 139 مورد و شهرستان آران و بیدگل 19 مورد در سال جاری نیز به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

معاون بهداشت دانشگاه ابراز داشت: از ابتدای سال تاکنون از شکایات ثبت شده در سامانه 190 از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، 585 مورد در شهرستان کاشان و 63 مورد در شهرستان آران و بیدگل توسط کارشناسان بهداشت محیطی مورد بررسی قرار گرفته است.

147 مرکز متخلف بهداشتی در خراسان رضوی پلمب شدتعدادی از نهادها و ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بدهی به شهرداری پلمب شد25 واحد قصابی ظرف 24 ساعت در شیراز پلمب شد

وی گفت: در سال جاری از تمامی شبکه‌های آبرسانی مناطق شهری و روستایی تحت پوشش دانشگاه حدود 45هزار‌و 942 مورد کلرسنجی و دو هزار و 164 مورد نمونه‌برداری میکروبی آب به منظور تعیین سلامت آب نیز انجام شده است.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل مورد در شهرستان شهرستان کاشان واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۵ واحد ارتش صهیونیستی را ناقض حقوق بشر دانست

ایالات متحده آمریکا پنج واحد از ارتش رژیم صهیونیستی را به علت حوادث قبل از جنگ غزه، ناقض حقوق بشر دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از تایمز اسرائیل، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که پنج واحد از ارتش اسرائیل را مسئول «نقض فاحش حقوق بشر» در حوادث بیرون از غزه می‌داند.

حوادثی که وزارت خارجه آمریکا به آن اشاره دارد مربوط به کرانه باختری و قبل از تحمیل جنگ رژیم صهیونیستی در غزه می‌باشد.

ودانت پاتل سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که چهار واحد از آنها تخلفات را جبران کردند درحالیکه اسرائیل در رابطه با واحد پنجم اطلاعات اضافی ارائه کرده و گفتگوها در اینباره ادامه دارد.

این اظهار نظر درحالی است که آمریکا تصمیم به خودداری از تحریم واحد پنجم به نام نتسح یهودا گرفته است. 

واکنش مضحک ارتش اسرائیل به احتمال تحریم از جانب آمریکا

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • آمریکا ۵ واحد ارتش صهیونیستی را ناقض حقوق بشر دانست
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل