Web Analytics Made Easy - Statcounter

عواید مسابقه اسکی اتاق ایران و سوییس به کودکان محک اختصاص یافت

ارتفاعات دربندسر تهران در آخرین روزهای زمستان میزبان هفتمین مسابقه سالانه اسکی خیریه  بود. این مسابقه به همت اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوییس در دو رده سنی کودکان و بزرگسالان با حضور 67 ورزشکار انجام شد.

به گزارش طرفداری، برگزار کنندگان مسابقه، کلیه عواید آن را به تامین هزینه داروی کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت موسسه محک اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات در رشته مارپیچ بزرگ انجام شد و برندگان آن در گروه دختران عبارت بودند از پارمیس فانی‌منش، هانا فرشچی و دنیا نظام‌مافی که رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند. در گروه پسران نیز آتیلا اسلامیه،  برنا آواین و علیرضا رحیمی بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

همچنین در گروه بانوان  آلما آیینه‌ساز، ساناز الوندی و یاسمن شیرازی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در گروه آقایان، محمدقلی ذوالفقاری، ساسان بیهقی و پدرام اخوان موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

این رخداد همزمان با  کمپین روز جهانی سرطان محک 1400 برگزار شد. این کمپین  همگام با انجمن کنترل جهانی سرطان (UICC) و همراه با دیگر مؤسسات مرتبط به درمان سرطان در تمام جهان برگزار شد و شعار آن «دسترسی عادلانه به مراقبت‌های سرطان» بود.

موسسه خیریه محک امیدوار است  انجام چنین مسابقاتی، سازمان‌های دیگر را نیز به انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود در قالب رقابت‌های ورزشی ترغیب کند تا فاصله دسترسی به خدمات درمانی در ایران هر روز کم و کم‌تر شود.

اخبار داغ 

یزدانی و مرادمند اینستاگرام مجیدی را آنفالو کردند! فریدون زندی موقتا سرمربی دینامو درسدن شد طرح لو رفته جدید از توپ جام جهانی 2022 قطر / عکس جیمی واردی، نمونه انگلیسی قالی کرمان! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اول تا سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود

 به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ گروه درمانی و مشاوره انفرادی «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی، تست هوش کودکان (وکسلرویون) و... از جمله مشاوره‌های افرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

ضمن آنکه در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی و... مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

علاقمندان به منظور بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد