Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و هفتمین قسمت از فصل شانزدهم مجله علوم انسانی زاویه به موضوع «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» اختصاص دارد.

میهمانان این برنامه رضا تقی پور، رئیس کمیسیون طرح تنظیم مقررات فضای مجازی و جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون طرح تنظیم مقررات فضای مجازی هستند.

طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» از ابتدای مطرح‌شدن در مجلس تا روزی که با عنوان طرح «تنظیم نظام مقررات خدمات فضای مجازی» در کمیسیون مربوطه به تصویب رسید، یک هیاهوی پرسروصدا در فضای مجازی به راه انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله اعمال قدرتِ دولت‌ها بر اینترنت از ابتدای فراگیری رسانه‌های سایبری در جهان، در مجامع دانشگاهی و میان متخصصان علوم اجتماعی مطرح بوده است.

نگریستن از پنجره‌ی علوم انسانی به چگونگی حضور قدرت سیاسی در فضای مجازی، مجالی است دیگر که سخنان فراوان و تأمل‌برانگیزی در آن، فرصتِ شنیده شدن می‌یابند. با نگاهی فراتر و از زاویه‌ای بازتر، بحث دخالت حکومت‌ها در استفاده از اینترنت، جای تأمل و تدقیق دارد.

بیست و هفتمین قسمت از فصل شانزدهم از مجله علوم انسانی زاویه امشب چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه ساعت ۲۲ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

کد خبر 5436969

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی برنامه زاویه شبکه چهار سیما معرفی کتاب رایزنی فرهنگی لبنان کتاب و کتابخوانی محمد مهدی اسماعیلی تازه های نشر نظامی گنجوی جایزه شهید غنی پور دیپلماسی فرهنگی انتشارات شهید کاظمی نقد کتاب ادبیات داستانی پیامبر اکرم ص انتشارات سوره مهر فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت روز معلم ویژه‌برنامه استاد فلسفه و غرب‌شناس برجسته، دکتر کریم مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی به همراه ۲۰ جلد از آثار انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی رونمایی به‌عمل می‌آید.

همچنین طبق برنامه در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این همایش دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089680 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • شمش خم کن چیست؟