Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:50:17 GMT

توزیع ۱۸۰۰بسته کمک معیشتی توسط سپاه ناحیه نهاوند 

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۴۷۶۳

توزیع ۱۸۰۰بسته کمک معیشتی توسط سپاه ناحیه نهاوند 

ایسنا/همدان ایسنا/ همدان: فرمانده سپاه نهاوند گفت: در مرحله شانزدهم رزمایش کمک‌های مومنانه هزارو ۸۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش ایسنا سرهنگ علی مختاری روز چهارشنبه ۱۱ اسفند در مراسم شانزدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه ناحیه نهاوند، اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال  و به مناسبت عید مبعث مرحله شانزدهم توزیع بسته‌های معیشتی در نهاوند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این‌ مرحله هزارو ۸۰۰ بسته شامل هفت قلم کالا بین نیازمندان توزیع شد که ارزش این بسته‌ها بیش از یک میلیارد تومان است.

مختاری تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا توسط سپاه نهاوند شانزده مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه با همکاری خیرین اجرا شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خاطرنشان کرد: این بسته‌ها توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج به دست نیازمندان مناطق مختلف که از قبل شناسایی شده‌اند، می‌رسد.

وی یادآوری کرد: از ابتدای بیماری کرونا تا امروز بیش از ۴۷ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد تومان در مناسبت‌های مختلف بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

مختاری در خاتمه تاکید کرد: تا پایان کرونا سپاه و بسیچ نهاوند در کنار نیازمندان خواهد بود و از شهروندان نیز درخواست داریم همانند گذشته در رزمایش کمک‌های  مومنانه به یاری نیازمندان بیایند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران کمک مؤمنانه استانی شهرستانها رزمایش کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد