Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب از فوت پیر زن ۶۳ ساله و کودک ۳ ساله بر اثر بی احتیاطی راننده تراکتور در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ فخرالدین رستم پور در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور یکی از روستاهای حومه شهرستان "میاندوآب"، عوامل انتظامی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از حضور کارشناسان پلیس راهور و انتظامی شهرستان در محل حادثه مشخص شد بر اثر برخورد تراکتور با پیرزن ۶۳ ساله و نوه اش (پسر بچه ۳ساله) به علت شدت جراحات وارده هر دوی آنها در دم فوت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب ادامه داد: کارشناسان راهور علت اصلی این حادثه دلخراش را  بی احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوی راننده تراکتور اعلام کردند.

رستم پور در پایان از رانندگان خواست که همه حال با رعایت سرعت مجاز و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی رانندگی کنند تا شاهد حوادث ناگوار و از دست دادن سرمایه های انسانی جامعه نباشیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تصادف پلیس راهور مقررات راهنمایی و رانندگی سرمایه جامعه تصادف میاندوآب بی احتیاطی حادثه رانندگی آذربایجان غربی بی احتیاطی راننده انتظامی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه انوه در یکی از محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیونت باری سفید مشکوک را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از این خودرو ۸ دستگاه جک کامیون و تریلی از نوع ۵۰ تن، ۳۰ تن و ۱۰ تن استوک فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کرده اند.

سرهنگ عبدالرحیم دهقان افزود: در این رابطه راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • جزئیا جدید از ربودن یسنا/ بازجویی پلیس از ۵۰ مطلع و مظنون
  • فرمانده انتظامی گلستان: ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند