Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@15:31:05 GMT

۱۲۰۰ فقره جهزیه به ارزش ۲۱ میلیارد تومان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۵۴۷۳

۱۲۰۰ فقره جهزیه به ارزش ۲۱ میلیارد تومان توزیع شد

حسینی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۰۰ فقره جهزیه به ارزش ۲۱ میلیارد تومان در خراسان‌جنوبی توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید رضا حسینی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، اظهار کرد: در یازده ماهه امسال ۳۰۰ هزار  و ۴۳ نفر مراجعه کننده به امداد داشتیم در حالی که تمام سال گذشته ۱۴۸ هزار نفر مراجعه کننده داشتیم و امسال مراجعات افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که ۳ هزار و ۵۶۷ مکاتبه از سوی مراجع و مقامات رسمی در این مدت داشتیم، افزود: سه هزار نامه سفر رئیس جمهوری در حال بررسی است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: طی ۱۱ ماه گذشته ۴۲ نفر مشمول خدمت وظیفه با تایید امداد معاف و ۱۲۳ سرباز منتقل شدند.

حسینی عنوان کرد: در بحث جهزیه نیز ۱۲۰۰ فقره جهزیه به ارزش ۲۱ میلیارد تومان توزیع شده است.

وی به حمایت از خانوارهای پر نوزاد سه قلو به بالا اشاره و اظهار کرد: ۵ خانواده دارای سه قلو به بالا در استان داریم که مجموعا ۷۲۰ میلیون تومان به این تعداد خانواده کمک شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: با توجه به این‌که خراسان‌جنوبی جزو استان‌هایی است که نمی‌تواند در بحث تامین جهزیه مشارکت داشته باشد سهم مشارکت مددجو و امداد استان در این زمینه حذف شده است.

حسینی از واگذاری ۱۵ هزار خانوار سالمند به مراکز نیکوکاری خبر داد و افزود: ۷۶ مددکار در قالب ۵۹ مرکز نیکوکاری در استان در راستای چابک سازی سازمانی با ما همکاری دارند.

وی بیان کرد: ۳ هزار خانوار طی سامانه امداد هوشمند و قبل از آن از گردونه حمایت امداد خارج شدند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: کمیته امداد استان ثبتنام از۵۳ هزار خانوار مستمر بگیر دائم، غیر دائم و تک معیشتی را در را از ۶ آذر ماه آغاز کرده است.

حسینی اظهار کرد: در استان در بحث جهزیه و وام کارگشایی صف انتظار شکسته شده و پشت نوبت نداریم.

وی ۵۵۰۰ مادر و کودک دچار سوء تغذیه در استان داریم که ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان برای هر نفر پرداخت میشود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از انتقال ۴۱۱ سری جهیزیه به استان خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای سال جدید، ۳۶۶۳ نفر حامی به جمع حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین افزوده شده است که ۱۴۵ نفر از آن‌ها معلمان هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، ناصر ظاهری صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در مراسم تجلیل از معلمان نیکوکار که در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در استان قزوین ۳۷ هزار و ۸۶۰ حامی اکرام حمایت از فرزندان تحت پوشش کمیته امداد را برعهده دارند که از این تعداد ۵۴۰۹ نفر از جامعه معلمان و فرهنگیان هستند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ فرهنگیان خیر که حمایت از فرزندان معنوی را برعهده دارند، هفت میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان به حساب فرزندان تحت حمایت خود واریز کردند. از ابتدای سال جدید نیز ۳۶۶۳ حامی به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین افزوده شده است که ۱۴۵ نفر آن‌ها معلم هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴۴۸ فرزند یتیم و ۶۴۰۴ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند، خاطرنشان کرد: این افراد بیشتر در رده سنی ۶ تا ۱۸ هستند و امدادگران و کارشناسان اکرام در ادارات برنامه‌ریزی‌های مختلف آموزشی و فرهنگی را برای آن‌ها در دستور کار دارند.

ظاهری با اشاره به آیات ذکر شده در قرآن و احادیث معصومین رسیدگی به امور ایتام را بسیار مهم و از اولویت‌های دین دانست و عنوان کرد: هم‌اکنون حدود ۹۰۰۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند.

وی ادامه داد: برای این دانش‌آموزان فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی، مشاوره تحصیلی، اردوهای زیارتی و سیاحتی و کلاس‌های تقویتی شامل دروس سال تحصیلی و کنکوری، مهارت‌آموزی و آموزش فنی و حرفه‌ای در حال انجام است.

کد خبر 749313

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی