Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان نایب‌رئیس بانوان فدراسیون کاراته از تشکیل اتاق فکر در این فدراسیون برای استفاده از ظرفیت بانوان در این رشته خبر داد.

اشرف امینی ظهر امروز (۱۱ اسفندماه) در مجمع عمومی هیئت کاراته استان که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه فدراسیون کاراته بنا دارد اتاق فکری را برای شناسایی و استفاده از ظرفیت بانوان در این حوزه استفاده کند، افزود: خوشبختانه زنجان جزو استان‌هایی است که از دیرباز در این رشته سرآمد بوده و ملی‌پوشان زیادی را معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه افتخارآفرینی اخیر بانوی زنجانی در قامت داور حاکی از ظرفیت ارزشمند کاراته زنجان است، گفت: یکی از راه‌های توسعه کاراته، استفاده از ظرفیت‌ هیئت‌هایی چون همگانی و روستایی است؛ چرا که معتقدیم کاراته جزو رشته‌هایی است که می‌تواند از ظرفیت این هیئت‌ها در همگانی کردن کاراته و نیز برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی موجود در مناطق روستایی بهره‌مند شود.

این مسئول با بیان اینکه اکثر قهرمانان کاراته کشور جزو ورزشکارانی هستند که به مناطق کم‌برخوردار کشور تعلق دارند، ادامه داد: توصیه ما به هیئت کاراته استان زنجان این است که با عقد تفاهم‌نامه‌ای از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های ورزشی سایر دستگاه‌ها که در طول سال کم‌ترین برخورداری را از این زیرساخت‌ها دارند، استفاده کرده و کاراته استان را رونق بخشند.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه زنجان استانی کاراته‌خیز بوده و در این رشته جزو بهترین‌ها به شمار می‌رود، اظهار کرد: آمار و ارقام حاکی از آن است که کاراته زنجان در سال‌های اخیر توانسته است به رشد و توسعه روزافزون دست یافته و این روند را حتی در شرایط کرونایی تداوم بخشد که بی‌تردید چنین روندی حاصل تعامل اعضای هیئت کاراته زنجان بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه علی‌رغم شیوع ویروس کرونا، میزبانی خوبی در رشته کاراته انجام شد، عنوان کرد: کاراته در زنجان جزو رشته‌های ریشه‌دار بوده و معتقدیم کار ریشه‌ای نیاز هر حوزه‌ای است. از طرفی برای توسعه در هر حوزه‌ای به ویژه ورزش باید به مقوله آموزش بیش از پیش بها داده شود.

علی خلیلی با اشاره به اینکه کاراته زنجان جزو رشته‌هایی است که توانسته است در حوزه آموزش به دستاوردهای خوبی برسد، گفت: یکی از این افتخارات در حوزه داوری، حضور موفق بانوی زنجانی در رویداد اخیر بود که معتقدیم این روند باید در کاراته تداوم داشته و به سایر رشته‌های ورزشی در استان نیز تعمیم داده شود.

وی با تاکید بر اینکه وجود خانه کاراته یکی از ضرورت‌های این رشته به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: معتقدیم خانه کاراته ظرفیتی است که باید در شهرستان‌ها نیز به این موضوع بیش از مرکز استان پرداخته شود. از طرفی برای رسیدن به اهداف عالیه در ورزش، نباید به کمک‌های دولتی اکتفا کرد و باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی در این زمینه استفاده شود.

علی سهندی، رئیس هیئت کاراته استان زنجان نیز در این مجمع با بیان اینکه این هیئت در شرایط کرونایی نیز توانست برنامه‌های خود را پیش ببرد، افزود: برگزاری اردوی انتخابی تیم‌ملی و حضور ۸ ورزشکار زنجانی در اردوهای تیم‌ملی و نیز فیکس شدن ملی‌پوش زنجانی برای حضور در رویدادهای بین‌المللی، حاصل تلاش‌های این هیئت در دوران کرونا بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی زنجان كاراته استفاده از ظرفیت فدراسیون کاراته کاراته استان کاراته زنجان هیئت کاراته استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی ، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد. در این دیدار که با حضور بهرام قدیمی ریاست فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر رشته هاکی در کشور گفت : حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش کشور بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار و مباهات است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر محترم ورزش یک نگاه یکسان به تمامی رشته های ورزشی است و انشالا در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان که برای نخستین بار خواهد بود ، پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه تمرینات تیم ملی را بسیار جدی و با کیفیت ارزیابی نمود و برای تیم ملی هاکی بانوان آرزوی موفقیت در مسابقات آسیایی پیش رو کرد.

بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: حضور جناب اسبقیان معاون محترم وزیر ورزش و جوانان را در این اردو باید گرامی بداریم . ایشان از جنس ورزش هستند و سابقه قهرمانی رشته دومیدانی را دارند و پیشینه درخشان در ورزش کشور از جمله ریاست چندین فدراسیون از جمله دومیدانی ، قایقرانی، ژیمناستیک، جانبازان و مدیر کل ورزش چندین استان ، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها ، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و اکنون نیز معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای را دارا میباشند.

قدیمی افزود: ما امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

خاطر نشان میگردد رقابت های هاکی سالنی قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی بانوان از ۲۴ لغایت ۲۷ اردیبهشت در تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی بانوان کشورمان ۲۰ اردیبهشت راهی این رقابت ها میشوند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902440

دیگر خبرها

  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالا‌ها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان