Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ عباس فلاح روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری افزود: همه ما باید دست به دست هم دهیم و نیروهای مسلح و مقتدر را در رکاب ولایت مهیا کنیم و همانطور که در ۴۳ سال گذشته با اقتدار در مقابل استکبار جهانی ایستادیم و همه توطئه های استکبار جهانی را نقش بر آب کردیم امروز هم بتوانیم این وظیفه و نقش را ادامه دهیم و این انقلاب را به صاحب اصلی آن تحویل دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:امکان وقوع اتفاق‌ها و حوادث ناگواری برای ملتی که قدرت آن بصورت عاریتی و با تکیه بر توان خارج از کشور طرح ریزی و بنیاد گذاری شود، وجود دارد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران  اظهار داشت: مردم و نیروهای مسلح ما در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس جانانه و مردانه و با سرافرازی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و رسته توپخانه در این آزمایش به‌عنوان یکی از رسته‌های سرافراز نیروهای مسلح کشور ما بود.

امیر سرتیپ  فلاح با بیان اینکه خاستگاه رسته توپخانه در ارتش جمهوری اسلامی ایران و در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اصفهان است خاطرنشان کرد: مرکز آموزش توپخانه به‌عنوان مهد پرورش افسران و درجه داران رسته توپخانه بود که در همه عملیات‌های دفاع مقدس نقش بسزایی را ایفا کردند و یگان‌های توپخانه در ماموریت دفاع از حریم آل الله در سوریه و عراق هم خوش درخشیدند.

وی با تاکید بر اینکه رسته توپخانه در دوران دفاع مقدس سرافراز بود ادامه داد: یگان های رزمی در عملیات دفاع مقدس می توانستند در ۲ وضعیت حضور در خط و یا در احتیاط قرار داشته باشند اما یگان توپخانه از این امر مستثنی بود و همیشه در ماموریت رزمی قرار داشتند و هیچ وقت در عملیات های دفاع مقدس مشمول استراحت ناشی از ماموریت احتیاط نمی شدند که وجه ممیزه یگان های توپخانه نسبت به سایر یگان های رزمی، از جمله یگانهای زرهی و پیاده نظام  محسوب می‌شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه رسته توپخانه یکی از رسته‌های پر افتخار و مقتدر نیروهای مسلح است که خاستگاه و مرکز آموزش آن در استان اصفهان است بیان کرد: امیر آذر افروز یکی از نام آوران رسته توپخانه است که ماموریت های محوله را به شایستگی در مشاغل مختلف در طول بیش از ۳۹ سال خدمت مخلصانه و صادقانه به انجام رساند و همواره تعامل خوبی را با مسوولان استان اصفهان و نهادهای نظامی داشت و برای جایگزینی وی در نیروی زمینی با مشکل مواجه بودیم.

وی اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش یک نیروی انسان محور است که بیش از ۵۰ درصد نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران جمعی نیروی زمینی هستند و هیچ نیرویی به اندازه نیروی زمینی سرمایه انسانی در اختیار ندارد.

امیر سرتیپ  فلاح گفت: پس از انجام بررسی‌های لازم و از بین خیل عظیم افسران شایسته و صاحب نام در سطح نیروی زمینی، یکی از افراد شایسته، مومن و ولایتمدار با پیشنهاد فرمانده نزاجا و تصویب  فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، به‌عنوان فرمانده مرکز آموزش توپخانه اصفهان و ارشد نظامی استانهای اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

آیین تکریم و معارفه فرمانده ارشد آجا در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، استاندار اصفهان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در اصفهان برگزار شد.

در این آیین از خدمات پنج ساله امیر سرتیپ دوم "محسن آذرافروز " قدردانی و امیر سرتیپ دوم "سیاوش میهن دوست"، به عنوان فرمانده جدید مرکز آموزش توپخانه اصفهان و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

برچسب‌ها نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران تکریم و تجلیل اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران تکریم و تجلیل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران تکریم و تجلیل اصفهان ارتش جمهوری اسلامی ایران یزد و چهارمحال و بختیاری نیروی زمینی ارتش نیروهای مسلح مرکز آموزش امیر سرتیپ دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با همتای خود ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقباً پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری‌ها تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت‌های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت نامه‌های دفاعی و تخصصی تاکید نمودند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌نماید.

کد خبر 6089718 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • رئیسی: اراده ایران و آفریقا در جهت توسعه روابط است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد