Web Analytics Made Easy - Statcounter

سران دورتموند ویژگی های تیمو ورنر را مهره گمشده ترکیب خود می دانند

علاقه به جذب تیمو ورنر، جرمی فریمپونک و بوبکر کامارا، رقابت با میلان و بارسلونا برای جذب مزروعی، تزریق بازیکنانی با ذهنیت برتر و سرعت بالاتر در ترکیب تیم، نگاهی داریم به اخبار نقل و انتقالاتی بروسیا دورتموند:

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، بروسیا دورتموند در اندیشه جذب تیمو ورنر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژگی ها ورنر با نیاز دورتموند مطابقت دارند. ورنر چیزی را با خود می تواند به این تیم بیاورد که دورتموند در این فصل فاقد آن بوده است. سرعت بالای ورنر از ویژگی های مورد علاقه زنبور ها به حساب می آید و همچنین این بازیکن ثابت کرده در امر گلزنی در بوندسلیگا می تواند موثر باشد. هنوز مذاکرات مشخصی بین این 2 وجود ندارد. اما مدیر برنامه های ورنر، فولکر اشتروث در دورتموند به خوبی شناخته شده است. او در انتقال زوله به این تیم نیز نقش مهمی بر عهده داشت. با این حال ورنر برای رخ دادن احتمالی این انتقال، باید از خواسته های خود کوتاه بیاید. همچنین در چلسی نیز از ورنر ناراضی نیستند و اصراری مبنی بر فروش او ندارند. این انتقال می تواند به خرید کریم آدیمی نیز بستگی داشته باشد. سالزبورگ برای فروش آدیمی بیش از 40 میلیون یورو می خواهد در حالی که دورتموند تنها حاضر است بیش از 30 میلیون یورو برای این بازیکن هزینه کند.

علاقه به فریمپونگ و کامارا، رقابت برای جذب مزروعی

به نقل از اشپورت آینتس، بروسیا دورتموند نیز به جذب جرمی فریمپونگ علاقه دارد. بایر لورکوزن برای فروش دفاع راست خود خواهان 30 میلیون یورو است. به نقل از مایک وروی خبرنگار هلندی تلگراف، بارسلونا، بروسیا دورتموند و میلان به جذب نصیر مزروعی علاقه مند هستند. با این حال گفته می شود بارسلونا در موقعیت بهتری برای جذب این بازیکن 24 ساله قرار دارد. به نقل از بیلد، بوبکر کامارا که در تابستان آتی قراردادش با مارسی به اتمام می رسد، از گزینه های مورد علاقه دورتموند برای پشت هافبک دفاعی است.

در اندیشه تزریق بازیکنانی با ذهنیت رهبری و سرعت بالاتر به ترکیب

به نقل از بیلد، بروسیا دورتموند مخصوصا در پست شماره 6 خواهان به خدمت گیری بازیکنانی با ذهنیت بیشتر رهبری است. در ترکیب فعلی این تیم تنها گرگور کوبل، جود بلینگام و ارلینگ هالند به عنوان کسانی که عطش بالایی برای دستیابی به موفقیت دارند، در نظر گرفته می شوند. علاوه بر ذهنیت رهبری، دورتموند مایل است که سرعت بیشتری را به دورن ترکیب خود تزریق کند. بازیکنانی مانند جیدون سانچو که در لحظاتی خاص می توانند نقش موثری ایفا کنند، مد نظر زنبور ها هستند. نصیر مزروعی و نیکو اشلوتربک همچنان در لیست دورتموند قرار دارند. در مورد تمدید قرارداد مارکو رویس نیز، تاکنون مذاکراتی صورت نگرفته است. هیچ برنامه ای در اینباره در دورتموند وجود ندارد. دورتموند تنها حاضر است تحت قراردادی با شرایط سفت و سخت مرتبط با عملکرد کاپیتانشان، پیشنهادی جدید برای رویس ارسال کنند.

​​​​​​​خلاص شدن از حقوق بالای برخی از بازیکنان

دورتموند می خواهد از شر حقوق های کلان و بیش از حد خلاص شود. با خروج اکسل ویتسل به صورت آزاد در تابستان آتی، رقم 7 میلیونی حقوق او آزاد خواهد شد. زنبور ها همچنین مایل به جدایی امره جان با حقوق 8 میلیون یورو، نیکو شولتز و رومن بورکی با 6 میلیون حقوق هستند. در باشگاه همچنین خروج تورگان هازارد و یولیان برانت در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، مورد بررسی قرار خواهد گرفت (ارقام حقوق های گفته شده به صورت ناخالص هستند). اما اصلاحات در دورتموند تنها به این موارد خلاصه نمی شود. با توجه به مصدومیت های متعدد بازیکنان در دورتموند، سباستین کل در نظر دارد در کادر پزشکی این باشگاه نیز تغییراتی ایجاد کند.

اخبار داغ 

یزدانی و مرادمند اینستاگرام مجیدی را آنفالو کردند! فریدون زندی موقتا سرمربی دینامو درسدن شد طرح لو رفته جدید از توپ جام جهانی 2022 قطر / عکس جیمی واردی، نمونه انگلیسی قالی کرمان! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بروسیا دورتموند میلیون یورو زنبور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، حسینی سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء، گفت: مجموعه قرارگاه با توجه رسالت خود همواره در کنار دولت‌ها بوده و به عنوان بازوی اجرایی دولت نقش آفرینی می‌کند و در تمام حوزه‌های عمرانی و زیرساختی و در ٨ هلدینگ قرارگاه خاتم‌الانبیاء تمرکز داریم؛ مهمترین پروژه‌های مهم قرارگاه حضور در پروژه فشار افزایی میادین نفت و گاز بوده که نتیجه آن کمک به رفع ناترازی گاز کشور است.

سخنگوی این هلدینگ درباره حضور قرارگاه در میادین مشترک و حضور در میدان آرش اظهار داشت: قرارگاه به حوزه میادین مشترک ورود کرده البته میدان گازی آرش شرایط خاص خود را دارد و هنوز کار اجرایی را در میدان آرش شروع نکردیم و همچنین از دیگر پروژه‌های مهم حضور در طرح توسعه فرودگاه حضرت امام است.

وی با اشاره به ارتباط قرارگاه با کشورهای خارجی ادامه داد: قرارگاه در پروژه‌های فرامرزی هم حضور دارد که مهمترین آن صدور خدمات فنی و مهندسی بوده و نمونه اخیر آن، حضور در پروژه‌های سریلانکا بوده‌است. ارزش مشارکت خارجی قرارگاه در پروژه‌های متعدد ۵ میلیارد دلار است و این قراردادها برای کشور ارزآوری قابل توجهی خواهد داشت.

سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه بخش خصوصی در بحث صدور خدمات مهندسی با مشکل نقل و انتقالات مالی مواجه است آیا قرارگاه با این مشکل مواجه نیست، ادامه داد: این مشکل برای تمام مجموعه‌ها و حوزه‌ها وجود دارد و با توجه به محدودیت‌ها در بخش نقل و انتقالات مالی با مشکلاتی مواجه هستیم اما انتقالات در حال جریان است و قفل نشده است.

وی در خصوص مشارکت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، گفت: برنامه‌ریزی برای ورود قرارگاه به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته و جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده است.

کد خبر 6091425 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • 10 ایده کیک زنبور عسل (عکس)
  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است