Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@08:32:58 GMT

نقد کردن درآمد ارزی یوتیوب شرکتی

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۵۶۹۳

نقد کردن درآمد ارزی یوتیوب شرکتی

نقد کردن درآمد ارزی یوتیوب شرکتی هیچوقت به این آسانی نبوده است. با استفاده از این خدمات می‌توانید با کمترین کارمزد ممکن درآمد دلار، یورو، لیر و درهم خود را به ریال تبدیل کنید.

این سرویس مناسب شرکت‌هایی است که در زمینه یوتیوب فعالیت دارند.

"لازم به ذکر است که هیچ گونه خدمات ساخت، بهینه سازی و مدیریت کانال ارائه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

جی ادز تنها خدمات نقد کردن درآمد ارزی یوتیوب شرکتی را ارائه می‌کند.
خدمات نقد کردن درآمد ارزی برای چه کسانی مناسب است؟

در سال‌های اخیر، با توجه به ارزشمندتر شدن ارزهای خارجی مانند یورو و دلار، عموم افراد روی به به دست آوردن چنین درآمدهایی آورده‌اند. از این رو شبکه‌های اشتراکی گذاری همانند یوتیوب، اینستاگرام، تلگرام و بسیاری موارد دیگر مورد هدف چنین افرادی قرار گرفته‌اند.---

مشکلی که عموما چنین افراد یا شرکت‌هایی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، نقد کردن این درآمدها در ایران است. مشکلی که راهکارهای متنوعی نیز برای آن ایجاد شده است.

اما به دلیل اینکه عموما از افراد یا شرکت‌ها کارمزدهای بالایی گرفته می‌شود، معمولا حاضر به دریافت چنین خدماتی نمی‌شوند.

ما در ادامه این مقاله به شما خدماتی معرفی می‌کنیم تا با کمترین میزان کارمزد ممکن، مبالغ ارزی خود را در ایران نقد کنید.

این خدمات مناسب شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که در زمینه مدیریت و بهینه سازی کانال‌های یوتیوب فعالیت دارند. در صورتی که چنین خدماتی ارائه می‌دهید، این امکان را خواهید داشت تا درآمدهای کسب شده با ارزهای دلار، یورو، لیر و درهم را از طریق شرکت جی ادز در ایران نقد نمائید.

همچنین لازم به ذکر است که قابلیت ارائه Invoice یا شماره حساب، بدون هزینه تبدیل ارز وجود دارد. این امکان را خواهید داشت تا حواله‌های شرکتی را از اروپا، ترکیه، امارات و کشورهای آسیایی از طریق جی ادز به سادگی انجام دهید.
حداقل مبلغ مورد نظر برای انجام تراکنش مالی

با توجه به درآمدهای مناسبی که از کانال‌های یوتیوبی کسب می‌شود، میزان درآمد شرکت‌ها و سازندگان ویدیو مناسب است. از این رو ما مبلغ حداقل 5000 دلار را درنظر گرفته‌ایم و امکان ارائه خدمات با کمتر از این مبلغ را نداریم.

علاوه بر این نوع خدمات، شما می‌توانید از خدمات ما در زمینه انتقال پول از خارج نیز استفاده نمائید. شرایط آن به این صورت است که حداقل 500 واحد ارزی و حداکثر 100000 واحد ارزی به صورت روزانه می‌توانید منتقل کنید.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمائید.
میزان دریافت کارمزد

تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا کمترین میزان کارمزد را در بین رقبا از شما دریافت کنیم. کارمزدها ممکن است با توجه به نوع ارز و کشور مبدا بین 2.5 تا 2.8 درصد متغیر باشد. لازم به ذکر است که هیچ نوع کارمزد پنهانی در این نوع خدمات وجود ندارد. (در انتهای مطلب در این باره توضیح داده‌ایم).

نرخ تبدیل ارز به تومان نیز بر اساس وب سایت مرجع Bonbast.com در نظر گرفته می‌شود.

شما می‌توانید برای نقد کردن درآمد ارزی خود با کارشناسان یوتیوب شرکت جی ادز ارتباط برقرار نمائید.

مدت زمانی که نیاز است تا مبلغ مورد نظر با شما تسویه شود، حداکثر 48 ساعت خواهد بود. شما می‌توانید از حساب شرکتی که از مبدا اروپا، آسیا، ترکیه و امارات به حساب‌هایی که جی ادز به شما معرفی می‌کند، حواله خود را با ارزهای دلار، یورو، درهم و لیر نقد نمائید.

ما سال‌هاست که در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کنیم. زمینه‌هایی مانند تبلیغ در گوگل و دیجیتال مارکتینگ. در صورتی که برای استفاده از این خدمات نیاز به اعتماد بیشتر دارید، می‌توانید برای اطمینان بیشتر، در صورت نیاز قرارداد کتبی و حضوری در دفتر جی ادز حضور یابید.
میزان درآمد از یوتیوب چقدر است و چگونه محاسبه می‌شود؟

میزان درآمد از یوتیوب طبق گفته بسیاری از شرکت‌های معتبر بر اساس هر 1000 نمایش ویدیو بین 3 تا 5 دلار متغییر است. البته این میزان درآمد ممکن است نسبت به زمینه فعالیت (ویدیوهای آموزش غذا، گردشگری، بازی و ...)، تعداد سابسکرایبر و بسیاری موارد دیگر تغییر کند.---

مثالی از میزان درآمد کانال یوتیوب
خدمات جی ادز در حوزه یوتیوب

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، ما هیچ‌گونه خدماتی در زمینه مانیتایز کردن کانال یوتیوب، بهینه سازی کانال و سایر موارد ارائه نمی‌دهیم. علاوه بر نقد کردن درآمد یوتیوب شرکتی و انتقال پول، خدمات زیر را به شما ارائه می‌کنیم:

    ارائه فاکتور یا Invoice
    تضمین کمترین کارمزد
    بهترین نرخ تبدیل
    امکان عقد قرارداد

حداقل مبلغی که می‌توانید با استفاده از این خدمات نقد کنید، 5000 دلار و ارزهای دیگر به معادل این رقم می‌باشد. متاسفیم که نمی‌توانیم با مبالغی کمتر به شما خدمت رسانی کنیم.
توصیه و جمع بندی

توصیه ما به شما این است که برای نقد کردن پول خود در ایران و یا انتقال پول خود از خارج، به هر شرکتی اعتماد نکنید. کلاهبرداری‌های متنوعی در سال‌های اخیر انجام شده است که عموم آنها مربوط به بی احتیاطی مشتریان بوده است.

توجه نمائید که گرفتار کارمزدهای بالا و کارمزدهای پنهان نشوید. به عنوان مثال برخی از شرکت‌های ایرانی خدمات انتقال پول را با استفاده از پی‌پال انجام می‌دهند. شرکت پی پال 3 یا 5 درصد کارمزد برای انتقال‌ها دریافت می‌کند. که البته کارمزدهایی نیز توسط شرکت‌های ایرانی از شما دریافت می‌شود و اگر این درصدها را جمع بزنید، ممکن است برای انتقال‌های خود مجبور شوید تا 10 درصد کارمزد پرداخت کنید.

در صورتی که می‌خواهید با کمترین کارمزد ممکن و در عین حال از شرکتی معتبر خدمات نقد کردن درآمد را دریافت کنید، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان ما تماس گرفته تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

شماره تماس: 02166565000 – داخلی 203

از اینکه زمان گذاشتید و این مقاله را مطالعه کردید از شما ممنونیم.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: یوتیوب شرکت میزان درآمد انتقال پول خدمات نقد شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان

آرمان وطن‌دوست در جلسه بررسی وضعیت تور‌های غیر مجاز در استان اظهار کرد: ممانعت از اجرای تور‌های غیر مجاز گردشگری در استان دغدغه مشترک نهاد‌های مربوطه و فعالان بخش خصوصی گردشگری کردستان است.

معاون گردشگری کردستان گفت: تور‌های غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آنها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و لازم است پلیس فتا با آنها برخورد کند.

 وی بیان کرد: متولیان تور‌های غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند و هیچگونه پوشش بیمه‌ای برای گردشگر قرار نمی‌دهند و در صورت وقوع خطرات در سفر، کسی مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

وطن‌دوست تاکید کرد: با توجه به آئین‌نامه نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، تبلیغات و اجرای تور‌های گردشگری مستلزم اخذ مجوز‌های لازم از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است. 

در این جلسه مقرر شد پس از شناسایی رانندگان متخلف، سرپرست گروه‌ها، شرکت‌های بیمه که با تور‌های غیرمجاز همکاری می‌نمایند، به اداره نظارت بر اماکن عمومی و سایر مراجع قانونی برای اعمال قانون معرفی شوند.

همچنین تمامی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری نسبت به ثبت تور‌های خود در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و دریافت کد QR اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»