Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسیح زاهدی در مورد آخرین وضعیت تیمش می گوید

مسیح زاهدی می گوید گل گهر مقابل استقلال به دنبال پیروزی است.

به گزارش طرفداری، مسیح زاهدی، مدافع گل گهر در ارتباط با برد تیمش برابر نفت آبادان به تسنیم گفت:

نیاز مبرمی به برد داشتیم تا اختلاف را با تیم‌های بالایی کمتر کنیم. صنعت‌نفت با اینکه در مسابقات قبلی نتایج خوبی گرفته بود ولی برابر ما نتوانست مثل بازی‌های قبل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌گهر تیم برتر میدان بود و خدا را شکر که 3 امتیاز مهم گرفتیم تا انگیزه زیادی برای رقابت‌های بعدی داشته باشیم.

وی با اشاره به دیدار یکشنبه آینده تیمش برابر استقلال عنوان کرد:

بازی آسانی در پیش نداریم ولی انگیزه زیادی داریم تا استقلال را در خانه‌اش شکست دهیم. بازی رفت هم مساوی شد که بعدها 3 امتیاز را به استقلال دادند، حالا می‌خواهیم نشان دهیم که کیفیت فنی بالایی داریم و حتی در خانه استقلال هم دنبال برد هستیم و به تساوی هم فکر نمی‌کنیم. می‌خواهیم در این بازی قدرت فنی گل‌گهر را نشان دهیم.

زاهدی در پاسخ به این پرسش که «آیا گل‌گهر می‌تواند امسال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند؟» اظهار داشت:

اگر 7 امتیاز را از ما کم نمی‌کردند الان تیم سوم جدول بودیم و همیشه بابت این امتیازهایی که از گل‌گهر کم شد حسرت می‌خوریم. از شروع لیگ مدعی قهرمانی بودیم ولی کسر 7 امتیاز همه چیز را به هم ریخت. با این حال تلاش می‌کنیم تا در 10 بازی پایانی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

اخبار داغ 

یزدانی و مرادمند اینستاگرام مجیدی را آنفالو کردند! فریدون زندی موقتا سرمربی دینامو درسدن شد طرح لو رفته جدید از توپ جام جهانی 2022 قطر / عکس جیمی واردی، نمونه انگلیسی قالی کرمان! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پدرام قاضی پور مدافع مورد علاقه مهدی تارتار که در اکثر مسابقات فصل ملوان در ترکیب اصلی این تیم حضور داشته اولین گل لیگ برتری خود را با پیراهن ملوان مقابل هوادار به ثمر رساند و در بازی این هفته به دنبال تکرار این لحظه خاص خواهد بود.

قاضی‌پور در بازی رفت در حالی که بازی با نتیجه تساوی بدون گل در جریان بود خط دفاعی این تیم را رها کرد و ارسال خوب رضا جعفری را با پرش بلند و ضربه سر تماشایی به گل تبدیل کرد تا علاوه بر اینکه اولین گل خود را به ثمر برساند بلکه سه امتیاز مهم هم برای ملوان به دست آورد.

ویدئو: 317536

او پس از گلی که به ثمر رساند شادی گل جالبی انجام داد و با کنار زدن بازیکنان به سمت کادرفنی این تیم رفت و در آغوش محمد نوری و علیرضا محمد آرام گرفت.

قاضی پور دو هفته پس از گل اولی که به ثمر رساند موتور گلزنی‌اش روشن شده بود و دومین گل خود را هم در هفته سیزدهم مقابل مس رفسنجان به ثمر رساند و در برد پرگل 4-1 ملوان ایفای نقش مستقیم کرد.

او در این فصل 22 بار به عنوان بازیکن ثابت و 2 بار به عنوان جانشین به میدان آمده و تنها یک دیدار را به دلیل 4 کارته بودن از دست داده و در بیست و پنجمین حضور خود به دنبال تکرار گلزنی در این مسابقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم