Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای نگهبان گفت: بعثت پیامبر گرامی اسلامی (ص) انسان را با فضای عقلانی و معنوی روبه رو کرد و موجب از بین رفتن سنت‌های جاهلیت شد.

به گزارش برنا، از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه در سخنانی در نطق پیش از دستور جلسه شورای نگهبان با تبریک عید مبعث گفت: روز بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) روزی بود که سرنوشت انسان رقم خورد و حضرت محمد (ص) توانستند تقلید کورکورانه جامعه آن دوران که بت پرستی بود را از میان بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلامی (ص) با کمال مجاهدت‌ها نگذاشتند سنت‌های جاهلیت باقی بماند، اظهار داشت: بعثت پیامبر گرامی اسلامی (ص) انسان را با فضای عقلانی و معنوی روبه رو کرد و موجب از بین رفتن سنت‌های جاهلیت شد.

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: خداوند به حق حضرت محمد (ص) ما را قدردان پیامبر گرامی اسلام (ص) و سنت‌های ایشان بگرداند؛ چرا که حق بزرگی بر گردن بشر دارند.

انتهای 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: احمد جنتی شورای نگهبان حضرت محمد جامعه احمد جنتی جامعه حضرت محمد شورای نگهبان برنا شورای نگهبان پیامبر گرامی بعثت پیامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان)، این لایحه را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

نمایندگان مجلس در برخی از مواد، بر مصوبه قبلی خود اصرار ورزیدند. همچنین به پیشنهاد احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، در ماده ۳۱ لایحه برنامه هفتم، عبارت «دولت مکلف است» به عبارت «دولت مجاز است» تغییر کرد.

متن کامل اصلاحات لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران (۱۴۰۷-۱۴۰۳) را اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت الله ابراهیم امینی و تربیت عقلانی
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • مطهری امام