Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@11:01:45 GMT

نوروز موج جدید مسافرت را شاهد خواهیم بود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۵۷۵۲

نوروز موج جدید مسافرت را شاهد خواهیم بود

ایسنا/فارس مدیر کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس پیش بینی کرد که در ایام پایانی سال و عید نوروز، شاهد موج افزایشی مسافرت‌ها به این استان و شهر شیراز، باشیم.

علیرضا سیاهپور چهارشنبه ۱۱ اسفند در جلسه کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر فارس با اشاره به اهمیت بالای طرح نوروزی ۱۴۰۱، بر لزوم فراهم شدن زمینه‌های سفر ایمن، امن و مناسب هموطنان، به استان فارس تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاهپور گفت: با توجه به پیش بینی ایجاد موج جدید مسافرت‌ها و افزایش تقاضا برای انجام سفرهای بین شهری به ویژه با استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای در سفرهای نوروزی پیش رو، برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم بین بخشی دستگاه‌های اجرایی عضو این کمیته و تشکل‌های صنفی حمل و نقل جاده‌ای مسافر استان در این ایام با رویکرد به تمهیدات لازم برای ارائه خدمات هر چه مطلوب و مناسب تر ضروری است.

مدیرکل راهداری فارس اضافه کرد: در ایام اجرای طرح نوروزی که در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ پیش بینی شده، برنامه ریزی و هماهنگی‌های با رویکرد به ارائه خدمات مورد توجه جدی اعضاء این کمیته قرار گیرد.

او همچنین بر ضرورت پیش بینی فروش بلیت‌های اینترنتی ناوگان حمل و نقل مسافر، مقابله با پدیده دلالی فروش بلیت در سطح پایانه‌های مسافربری، فعال گشت های ایمنی و کنترل نامحسوس ناوگان حمل و نقل عمومی، فعالیت و نظارت جدی مدیران فنی شرکت های حمل و نقل مسافر بر ناوگان فعال تحت پوشش، کمیته نظارت بر عملکرد و فعالیت های اماکن پذیرایی و مجتمع های خدماتی – رفاهی بین راهی در مرکز استان و شهرستان‌ها به ویژه در محورهای پر گردشگر استان تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی طرح نوروزی فارس راهداری سفرهای نوروزی حمل و نقل پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراشبند در صدر بارش‌های فارس قرار گرفت/ بارش‌ها فردا تشدید می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، هواشناسی فارس اعلام کرد: تا ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تقریباً تمام شهرستان‌های استان فارس شاهد بارش رحمت الهی در سامانه بارشی اخیر بوده‌اند.

بر اساس اعلام این مرکز تا امروز فراشبند با ۲۷.۴ میلی‌متر رکورددار سامانه بارشی اخیر بوده که اوج فعالیت آن روز پنجشنبه است و شاهد تشدید بارش‌ها خواهیم بود.

بارش‌ها در مجموع سامانه بارشی اخیر در شیراز ۵ میلی‌متر و در مجموع سال زراعی ۲۳۰ میلی‌متر بوده است.

کد خبر 6094667

دیگر خبرها

  • رگبار و رعد و برق، عصر امروز در قم 
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • بارش‌ها غرب کشور را تا پایان هفته درگیر خواهد کرد
  • فراشبند در صدر بارش‌های فارس قرار گرفت/ بارش‌ها فردا تشدید می‌شود
  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند