Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی، «ضرغام صادقی» در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای 6ماهه وزارت مردم گفت: خوشبختانه پس از استقرار و روی کارآمدن دولت سیزدهم همه دولتمردان از جمله جناب آقای عبدالملکی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی متناسب با مطالبات، انتظارات و جهت دهی های دولت سیزدهم تلاش های بسیار ارزشمندی انجام و تاکنون بیش از 200 اقدام متناسب با انتظارات مردم عزیز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امورمجلس،حقوقی و استان های وزارت مردم افزود: این کلان پروژه ها جزء مطالبات جدی مردم و دولت انقلاب است. دولتی که در گام دوم متولی امور شده و متناسب با ذائقه و نیازهای مردم و همچنین راهنمایی ها و ارشادات مقام معظم رهبری گام برمی‌دارد. 

وی اشتغال را اولین و یکی از مهم ترین دغدغه های جدی مردم عنوان کرد و گفت: متناسب با نیازاشتغال مردم تلاش شده تا زیست بوم ملی اشتغال طراحی شود که در این راستا بیش از 70دستگاه و متولی امر در شورای عالی اشتغال در تلاش هستند تا این برنامه مهم را طراحی و عملیاتی کنند. 

صادقی افزود: حاصل این طرح تحقق یکی از وعده های مهم دولت سیزدهم یعنی اشتغال بالای یک میلیون نفراست.

وی گفت: هر هفته به صورت منسجم و جدی نشست های مربوطه برگزار می شود و شورای متناسب با این ماموریت ها برای پیگیری ها طراحی شده است.

معاون امورمجلس، حقوقی و استان های وزارت مردم با اشاره به دومین کلان پروژه وزارت مردم یعنی مدیریت یکپارچه شرکت ها و بنگاه های اقتصادی تابعه این وزارتخانه ، ادامه داد: تلاش شده است تا با یک کار علمی، مدیریتی منسجم و یکپارچه انجام شود تا بتوان از ظرفیت شرکت های تابعه یک آورده مناسب و اقتصادی برای کمک به سایر بخش‌های تحت مدیریت وزارت مردم استفاده کرد. 

وی تصریح کرد: سومین کلان پروژه مهم این وزارتخانه که شخص دکتر عبدالملکی به صورت جدی و مستمر پیگیر آن هستند «طرح تحول نظام بازنشستگی و تامین اجتماعی» است تا ما بتوانیم در بلندمدت شکافی که ایجاد شده است را به حداقل ممکن برسانیم. 

وی افزود: این وزارتخانه به دنبال آن است که یک طرح بازنشستگی نظام مند و علمی شکل بگیرد.

صادقی با اشاره به چهارمین کلان پروژه این وزارتخانه گفت: طرح ملی رفع فقر مطلق یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری بوده و هست و این وزارتخانه و آقای دکتر عبدالملکی آن را به عنوان یک کلان پروژه در دستور کار اقدامات این وزارتخانه قرار داده است. 

صادقی اظهار داشت: تلاش شده تا همه دستگاه های متولی امر دور هم جمع شده و در قالب یک کار جمعی برنامه مفصلی را برای رفع فقر مطلق تدوین کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ضرغام صادقی معاون امور مجلس وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وزارت مردم کلان پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبری چندثانیه، محسن حاجی میرزایی وزیر اسبق آموزش و پرورش در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «جناب آقای صحرایی، حفظ صندلی لرزان وزارت و پوشاندن ناکارامدی‌ها ارزش آن را ندارد که شأن و شرافت انسانی خود را پایمال کنیم. آنچه درباره سند ۲۰۳۰ و سند تحول در دولت قبل گفته‌اید نادرست است و تعدی در حق کسانی که دلسوزانه و مجدانه برای تحقق تحول در آ.پ تلاش کرده اند. از خدا پروا کنید.»

مرادصحرایی، وزیر اموزش و پرورش مدتی قبل درباره سند 2030 گفته بود: «وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مرگ سند ۲۰۳۰ در این دولت اجرایی شد، اظهار داشت: البته هنوز هم بودند کسانی که به ۲۰۳۰ اعتقاد داشتند؛ این افراد حتی در بدنه وزارتخانه هم بودند، زیرا این سند به عنوان یک رویکرد در بخشی از دولت پیشین وجود داشت و در حالی برای آن ردیف بودجه و دفتر در نظر گرفته بودند که برای اجرای سند تحول بنیادین ردیف بودجه وجود نداشت.

صحرایی با یادآوری اینکه این رویکرد دولت قبل پس از تذکرات رهبر معظم انقلاب حتی مورد اعتراض نمایندگان مجلس نیز قرار گرفته بود، اظهار داشت: بخشی از وزرای پیشین به سند تحول بنیادین اعتقاد داشتند جدی هم کار کردند ولی سند ۲۰۳۰ از بین نرفت تا دولت آقای رئیسی روی کار آمد و در بدنه اجرایی وزارتخانه به طور قطع مرگ سند ۲۰۳۰ رقم خورد.»

٤٧٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903065

دیگر خبرها

  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است