Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مریم کاظمی پور با اشاره به نگاه حمایتی ستاد عالی بازی های آسیایی و پارآسیایی نسبت به ورزش بانوان  اظهارداشت: ورزش کشور در سال ۱۴۰۱ رویدادهای مهم المپیک ناشنوایان، یونیورسیاد دانشجویان، بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی و پارآسیایی هانگژو پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین حمایت و پشتیبانی از ورزش بانوان نیز در دستور کار است بطوریکه اولویت حضور فرهنگی بانوان در این رویدادها هم مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در اعزام بانوان به رویدادهای بین المللی رویکرد توجه به توسعه قهرمانی با عنایت به کلیه ساختارهای فنی و حرفه ای گری را هم مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: حضور ورزشکاران و تیم های بانوان فرصتی برای ارتقا سطح دانش و تغییر رویه رفتار مدیریتی رشته های ورزشی بانوان در سطح فدراسیون هاست تا با توجه به زمان باقیمانده به رویدادهای مختلف بین المللی، زمینه حضور مقتدرانه بوجود آید و قطعا ارزیابی عملکرد آنها در شاخص های مختلف صورت خواهد گرفت.

کاظمی پور با تاکید بر استمرار حمایت وزارت ورزش و جوانان از ورزش بانوان توضیح داد: رشته های تیمی در ورزش بانوان که روند توسعه ای خود را حفظ کرده اند با نگاه حمایتی ستاد عالی بازی آسیایی و پارآسیایی مواجه شدند. در این بین تیم های ملی کبدی، هندبال، والیبال و بسکتبال سه نفره بانوان با بازی های آسیایی هانگژو اعزام می شوند و امیدوارم با توجه به اولویت های فرهنگی و فنی حضور موفقی را سپری کنند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: پیشرفت ابعاد قهرمانی ورزش بانوان از اولویت های وزارت ورزش و جوانان است و شکی نیست که حمایت ها از رشته های مختلف ورزش بانوان ادامه خواهد داشت چرا که وظیفه داریم از توانمندی های ورزش بانوان کشور دفاع کنم و خوشبختانه یکی از سیاست های مهم اعضای ستاد هم حمایت همه جانبه از توسعه ورزش بانوان است و قطعا تلاش ورزشکاران و تیم های ورزشی بانوان با محوریت فدراسیونها مورد توجه و تمرکز قرار دارد تا در قالب رویدادهای مهم بین المللی از جمله بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی و پارآسیایی هانگژو، بهترین های ورزش بانوان اعزام شوند و برای کشور افتخار آفرینی کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بازیهای آسیایی هانگژو والیبال بانوان هندبال بانوان وزارت ورزش و جوانان آسیایی و پارآسیایی بازی های آسیایی ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود

                                             

آقای رسول محمد دینی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما افزود: در طرح  «کودکی نامداران» زندگی ۱۰۰ نفر از بزرگان که در یک قرن اخیر موثر بوده اند به شکل داستان برای کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود.

وی گفت: در سال ۱۴۰۲ ده عنوان منتشر شده که همین تعداد را برای سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته ایم.

مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه سال گذشته ۲۰ درصد کتاب‌های منتشر شده در این مجموعه مختص بانوان بوده است گفت: طاهر صفارزاده و پروین اعتصامی دو بانویی بودند که سال گذشته در مجموعه «کودکی نامداران» از آن‌ها کتاب منتشر شده است.  

محمددینی افزود: استقبال از کتاب‌های بانوان این مجموعه باعث شد در سال ۱۴۰۳ چهل درصد از موضوعات آینده این کتاب‌ها به بانوان اختصاص یابد.

سال گذشته کتاب‌های نامداران با این عناوین منتشر شدند: 

مصطفی چمران «مرد روز‌های سخت»، علی شریعتی «مردی از کویر»، پروین اعتصامی «بانوی شعر فارسی»، جلال آل‌احمد «خانه پدری»، سهراب سپهری «اتاق آبی»، طاهره صفارزاده «کودک قرن»، عباس کیارستمی «گندم‌زار‌های من»، علی حاتمی «شاعر سینما»، آیت‌الله محمدتقی بهجت «العبد» و علی‌اکبر صنعتی «مردی از جنس مس و خاک» ۱۰ چهره‌ای بودند که در اولین گروه از مجموعه «کودکی نامداران».

دیگر خبرها

  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد