Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، وحید هاشمیان در مصاحبه با سایت neuepresse در خصوص شرایط کنونی هانوفر صحبت کرد و از علت لقب هلی‌کوپتر گفت.

مربی تیم ملی اظهار داشت: من همه بازی‌های تیم‌های سابقم را می‌بینم. ایرانی‌ها عاشق فوتبال هستند و با فوتبال زندگی می‌کنند. تمام فرزندان من می‌خواهند یک ستاره شوند.

وی ادامه داد: در خصوص لقب هلی‌کوپتر باید بگویم که در زمان دوران بازیگری‌ام در باشگاه هامبورگ، فرانک پاگلزدورف به من گفت که شبیه هلی‌کوپتر هستم زیرا می‌توانم خوب بپرم و ضربه بسیار خوبی با سر بزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لقب با من با من ماند و در تیم‌های بوخوم، هانوفر و حتی بایرن در کنار من بود.

هاشمیان گفت: هانوفر نیازمند تقویت است ولی باز هم من فکر می‌کنم این تیم می‌تواند به بوندس لیگای یک صعود کند. در ضمن این تیم اکنون شانس بزرگی برای قهرمانی در جام حذفی آلمان دارد. باید با لایپزیگ روبه‌رو شود که تیم بسیار خوبی است.

وی در انتها ادامه داد: من برای هانوفر ۳ سال بازی کردم. شهر اینجا فوق العاده است. این تیم به لیگ دسته اول تعلق دارد و شما باید این استراتژی را توسعه دهید. یک روزی دوست دارم در بوندس لیگا مربی تیمی شوم که برای آنها بازی کرده‌ام ولی در حال حاضر برای همکارانم صمیمانه آرزوی موفقیت می‌کنم.

کد خبر 661225 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران وحید هاشمیان خبر مهم بوندس لیگا آلمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران وحید هاشمیان خبر مهم بوندس لیگا آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری جدید از همسر ایرانی سرمربی مسلمان شده سپاهـان

ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان چند روز قبل اعلام کرد که مسلمان شده است.

او با شیدا مقصودلو، بازیگر ایرانی ازدواج کرده و حالا همسر ایرانی سرمربی سپاهان تصویری از خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • پیشنهاد اغواکننده به سرمربی تیم ملی ایران برای تبلیغ برنج!
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • تصویری جدید از همسر ایرانی سرمربی مسلمان شده سپاهـان
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • انهدام هلی کوپتر عراقی توسط شهید شیرودی