Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@04:29:10 GMT

واکنش رییس سازمان غذا و دارو به امحا ۲۵۰ تن سرم

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۶۰۹۸

واکنش رییس سازمان غذا و دارو به امحا ۲۵۰ تن سرم

آفتاب‌‌نیوز :

رییس سازمان غذا و دارو به خبر امحا ۲۵۰ تن سرم تاریخ مصرف گذشته واکنش نشان داد.

«بهرام دارایی» رییس سازمان غذا و دارو درباره امحاء ۲۵۰ تن سرم وارداتی تاریخ مصرف گذشته که در گمرک باقی مانده بود، گفت: شرکت داروسازی «شیرازسرم» در سال ۹۶ این محموله دارو را وارد کرده بود. زمانی که این محموله وارد گمرک می‌شود، معاون وقت سازمان غذا و دارو به ریاست وقت سازمان گمرک کشور در تاریخ ۹۷/۹/۱۹ نامه می‌زنند که به علت کمبود و نیاز بیمارستان‌ها این محموله را ترخیص کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اما گمرک در جواب می‌گوید دو سوم یا ۶۵ درصد تاریخ انقضاء این سرم‌ها گذشته است، بنابراین ما این محموله را ترخیص نمی‌کنیم. پس تمام مسئولان گمرک از آن زمان تاکنون باید پاسخگو باشند، چرا این کار را نکردند و علی رغم اینکه سازمان غذا و دارو خودش متولی بوده و درخواست کرده است که این محموله آزاد شود، چرا محموله را آزاد نکردند.

دارایی ضمن رد این مساله که محموله دیگری از سرم‌ها شامل ۲۸۰ تن سرم دیالیزی نیز در گمرک باقی مانده باشد، گفت: اگر سرمی وارد شود، مشخص است و بدون اینکه در گمرک بماند ترخیص می شود و روزی حداقل پانصد هزار عدد سرم نیز در داخل کشور تولید می‌شود. بنابراین این گفته ها پایه و اساس ندارد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گمرک سازمان غذا و دارو سرم سازمان غذا و دارو تن سرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!

شهبازی، مجری صداوسیما در واکنش به توئیت آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات «نطفه اصلاح طلبی» را حرام خواند.

به گزارش انتخاب؛ این مجری صداوسیما در واکنش به توئیت آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات درباره نیکا شاکرمی نوشت: «اصلاح طلبی» نطفه اش حرام است. «اصولگرایی» لقمه اش!

نتیجه اولی را در این مواقع ببینید. نتیجه دومی را هم... به وقتش می‌گویم.

دیگر خبرها

  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • بررسی روند امحا و دفن زباله در ۴ شهر فارس
  • پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک