Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود بیات‌منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به پروژه کمربندی شمالی شهر زنجان که جزو پروژه‌های مصوب ریاست جمهوری به استان است اشاره و اظهار کرد: طول این پروژه ۲۵ کیلومتر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در حال مطالعه و تجهیز کارگاه هستیم و این پروژه برای اجرا به تنهایی به ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اضافه کرد: طبق دستور رئیس جمهور اعتبار این پروژه از محل ارزش افزوده منابع مالی استان تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کل اعتباری که برای پروژه‌ها از تمام منابع تخصیص پیدا می‌کند حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است، گفت: تامین ۳ هزار میلیارد تومان با نرخ روز برای اجرای پروژه کمربندی شمالی شهر زنجان ۱۰ تا ۱۵ سال طول می‌کشد ولی با برنامه ریزی صورت گرفته برای اجرای این پروژه، زمانبندی چهارساله بر اساس تامین منابع مالی استانی تعریف شده است.

بیات‌منش متذکر شد: منابع مالی پروژه کمربندی شمالی شهر زنجان از محل ارزش افزوده زمین‌هایی که در کنار این کمربندی ساخته می‌شود، استفاده خواهد شد و در این میان موافقت‌ها از سازمان ملی زمین و مسکن گرفته شده و در قالب پروژه‌های نهضت ملی مسکن اجرا خواهد شد.

مدیرکل راه شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه منابع مالی اداره کل راه و شهرسازی استان امسال افزایش یافته است، گفت: به لحاظ اعتباری ۸۰ درصد اعتبارات ملی در حوزه راه افزایش یافته است.

وی با تاکید بر این اینکه اعتبار برای اجرای هشت پروژه راهسازی در استان طی سال گذشته ۱۶۰ میلیارد تومان بود، متذکر شد: امسال این اعتبارات به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت که تاکنون ۸۵ درصد اعتبارات تخصیص یافته و تا پایان سال هم ۱۵ درصد باقی مانده تخصیص می‌یابد.

بیات منش با تاکید بر اینکه پروژه کمربندی شمالی شهر زنجان برای مرکز استان حیاتی است، افزود: پیشران توسعه استان مرکز استان است چرا که شهر زنجان توسعه یابد استان هم به تبع آن ترقی و پیشرفت می‌کند.

مدیرکل راه شهرسازی استان زنجان ادامه داد: با اجرای این پروژه بسیار مهم، مشکل ترافیکی شهر زنجان حل می‌شود و باعث جذب گردشگر به مرکز استان خواهد شد.

 

غرب شهر زنجان توسعه متناسبی نداشته است

وی با بیان اینکه اجرای پروژه کمربندی شمالی شهر زنجان باعث توسعه متوازن در شهر زنجان می‌شود، بیان کرد: غرب شهر زنجان نسبت به شرق زنجان توسعه متناسبی ندارد و شرق زنجان که به سمت تهران است توسعه یافته تر از غرب شهر زنجان است.

بیات‌منش افزود: دسترسی‌های مناسبی به راههای برون شهری در غرب شهر زنجان وجود ندارد و این عوامل باعث شده تا زمین‌ها قیمت و ارزش افزوده لازم را نداشته باشند و سرمایه‌گذاران اشتیاقی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه نداشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: بهترین زمین‌ها، بهترین پوشش‌های گیاهی مناسب، هوای پاک و آب تمیز که از سد تهم تامین می‌شود در غرب شهر زنجان وجود دارد ولی به دلیل نبود دسترسی راه مناسب به بیرون شهر باعث شده تا ارزش افزوده به زمین نداشته باشیم و منطقه غرب شهر زنجان توسعه پیدا نکند.

وی با بیان اینکه عدم توسعه یافتگی غرب شهر زنجان مشکلات و هنجارهای اجتماعی در آینده را به دنبال دارد، یاد آور شد: در این راستا پروژه کمربندی شمالی شهر زنجان از اهداف عالی طرح جامع شهر زنجان بوده و تعریف شده و در سفر رئیس جمهور به استان مصوب شد که این طرح با قوت بیشتری دنبال شود و در بازه زمانی چهار ساله تمام خواهیم کرد.

انتهای پیام/73009

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان کمربندی توسعه شهرسازی استان زنجان راه و شهرسازی استان میلیارد تومان غرب شهر زنجان ارزش افزوده زنجان توسعه مدیرکل راه منابع مالی خواهد شد بیات منش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!

اداره راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت داد تا ۳۱ اردیبهشت ماه امسال آورده خود را به ۱۸۰ میلیون تومان افزایش دهند.
 
به گزارش تسنیم، «متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن، با عنایت به شروع عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه، مقتضی است حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۲/۱۴۰۳ نسبت به واریز یا تکمیل آورده تا سقف ۱۸۰ میلیون تومان اقدام نمایید. بدیهی است تسریع در پرداخت آورده، موجب کسب امتیاز بیشتر و رتبه بالاتر برای جنابعالی می‌گردد.»
 
این اداره کل اواخر سال گذشته نیز با ارسال پیامکی به متقاضیان فرصت داده بود تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ آورده خود را به ۱۴۰ میلیون تومان افزایش دهند: «متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن، با عنایت به شروع عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن مقتضی است حداکثر تا تاریخ ۲۰/۱۲/۱۴۰۲ نسبت به واریز یا تکمیل آورده اولیه خود تا سقف ۱۴۰ میلیون تومان اقدام نمایید. بدیهی است عدم تکمیل آورده در مهلت مقرر به منزله انصراف شما تلقی خواهد گردید.»
 
گفتنی است، طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی متقاضیان نهضت ملی مسکن آورده خود را باید در بازه‌های ۴ ماهه و هر بار ۴۰ میلیون تومان واریز کنند. حال مشخص نیست چرا برای برخی متقاضیان استان تهران مهلت ۴ ماهه کاهش یافته و این متقاضیان باید هر ۲ ماه آورده خود را ۴۰ میلیون تومان افزایش دهند؟
 
اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مهرماه سال قبل نیز با ارسال پیامک به شرح زیر به متقاضیان نهضت ملی مسکن نسبت به حذف از این پروژه ملی در صورت عدم واریز ۲۴۰ میلیون تومان تا ۲۰ مهر هشدار داده بود: «اخطار حذف از پروژه، به‌علت عدو واریز آورده اعلامی: متقاضی محترم نهضت ملی مسکن آقا/خانم...؛ عدم واریز سهم آورده موجب توقف پروژه شده است. چنانچه تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ ساعت ۰۰:۰۰ مبلغ ۲/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به شماره حساب ... واریز ننمایید از پروژه حذف شده و جایگزینی برای شما انتخاب خواهد شد.»

tags # مسکن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (تصاویر) پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند
  • بازدید خبرنگاران از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر پرند
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند