Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه13 از اجرای طرح مرمت و رنگ‌آمیزی المان و مبلمان شهری در 64 بوستان این منطقه همزمان با آغاز طرح استقبال از نوروز ١4٠١ خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمدهادی علی‌احمدی رنگ آمیزی و کاربرد صحیح رنگ ها در محیط شهری را از عناصر تأثیرگذار بر کیفیت بصری فضاهای سبز شهری برشمرد و افزود: در راستای طرح استقبال از بهار 1401 ، عملیات رنگ آمیزی مبلمان شهری و وسایل بازی در 64 بوستان منطقه در حال اجرا است و تاکنون، ١١ هزار متر از المان های محدوده مرمت و بهسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود : با اجرای این طرح ، رنگ آمیزی مبلمان شهری و وسایل بازی اعم از سطل زباله ،  صندلی‌ها ، وسایل بازی و نرده ها در بوستان جنگلی سرخه‌حصار،  سیمرغ ، خیام ، پیروزی و ... انجام شده و در مابقی بوستان ها در محدوده نواحی چهارگانه در برنامه کاری قرار دارد .
به گفته شهردار منطقه13 ، عملیات ساماندهی ، واکاری و بازپیرایی فضاهای سبز رفیوژهای میانی خیابان ها ، معابر و میادین اصلی و بوستان های منطقه به منظور فراهم کردن زیبایی منظر شهری و آراستگی و پاکیزگی فضای سبز و ایجاد بستر مناسب برای کاشت گل های متنوع بهاری در حال اجرا است.
شهردار منطقه 13 گفت: بازپیرایی 6٨ چشمه سرویس بهداشتی، تعمیر و سرویس 6٠ مورد وسایل بدنسازی و بازی، تعویض ٣٣٠ متر مربع کف پوش زمین بازی از دیگر اقدامات انجام شده از آغاز طرح استقبال از بهار تا کنون است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 13 رنگ آمیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس

تین نیوز

تصویری از میز و صندلی های فرودگاه جیرفت خبرساز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، یکی از سوژه های جدید شبکه های اجتماعی در چند روز اخیر، تصویری از میز و صندلی های فرودگاه جیرفت است که از زمین تا آسمان با صندلی های فرودگاه ها توفیر دارد.

همشهری آنلاین نوشت: همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، این فرودگاه به جای صندلی های فلزی معمول، به مبلمان استیل مجهز شده است! یکی از کاربران فضای مجازی این عکس را منتشر کرده و نوشته: «عاشق صندلی های فرودگاه جیرفت شدم، حس می کنی اومدی خواستگاری!» ما هم فکر می کنیم هرکدام از مسئولان فرودگاه هرچه در خانه داشته آورده و دور هم فرودگاه درست کرده اند! چون هر جور حساب کنی، این مبلمان به این فضا نمی آید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • ساخت ۱۷ بوستان جدید در شهر قم
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس