Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقی سیاهکالی مرادی از افتتاح مدرسه ابتدایی حضرت رسول اکرم(ص) در شهر اقبالیه خبر داد و گفت: این مدرسه با هدف ارائه خدمات آموزشی باکیفیت به دانش‌آموزان اتباع و افاغنه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در راستای بازگشایی مدارس در هفته آتی اظهار کرد: در شرایط کرونایی کنونی، کلیه مدارس روستایی کمتر از ۱۵ دانش‌آموز به صورت حضوری فعالیت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: مدارس داخل شهری با کلاس‌های درس تا ۱۵‌ دانش‌آموز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی باز بوده و مدارس پرجمعیت شهری کمتر از 40 نفر نیز در کلیه مقاطع تحصیلی به دو گروه A و B تقسیم شده و دانش‌آموزان به صورت یک روز در میان به مدرسه خواهند رفت؛ همچنین با بیش از 40 نفر به سه گروه تقسیم می‌شوند.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: کارگاه‌ هنرستان‌های سطح استان قزوین نیز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خواهند داشت؛ همچنین ورزشگاه‌های سطح استان با ۵۰ درصد ظرفیت بازگشایی خواهند شد.   وی عنوان کرد: مهدهای کودک که با توجه به شرایط کرونایی هفته‌های اخیر با ۳۰ درصد ظرفیت اجازه فعالیت داشتند که این میزان تا ۵۰ درصد ظرفیت افزایش خواهد یافت.

فعالیت مهدهای کودک استان قزوین تا 50 درصد ظرفیت   سیاهکالی مرادی عنوان کرد: مدارس استثنایی و آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی آزاد نیز تا ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت خواهند داشت و پیش دبستانی‌ها نیز با ۵۰ درصد ظرفیت باز خواهند بود.   این مسئول بیان کرد: در هفته‌های اخیر ادارات بنا به وضعیت قرمز کرونایی به صورت دو سوم حضور کارکنان و یک سوم دورکاری بود؛ اما با تصمیم ستاد کرونای استان و نزولی شدن سیر ابتلا به کرونا از روز شنبه فعالیت کلیه کارکنان ادارات آموزش و پرورش به صورت حضوری خواهد بود.   وی خاطرنشان کرد: شرایط کرونایی قزوین به لحاظ رنگ‌بندی در هفته‌های اخیر قرمز بود که با نزولی شدن شیب سیر ابتلا به کرونا به سمت نارنجی پیش رفته و آمار مراجعین سرپایی کاهش پیدا کرده است.   این مسئول در مورد میزان واکسیناسیون کرونا در بین دانش‌آموزان سطح استان قرمز بیان کرد: بیش از ۹۹ درصد دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی استان واکسیناسیون مرحله یک و دوم را انجام داده‌اند؛ اما آمار مرحله سوم پایین‌تر است که با توجه به اهمیت تکمیل مراحل واکسیناسیون در پیشگیری از ابتلا به بیماری، افراد برای انجام این امر تشویق و ترغیب می‌شوند.

واکسیناسیون بیش از 99 درصد دانش‌آموزان قزوینی   وی در ادامه از افتتاح مدرسه ابتدایی 12 کلاسه حضرت رسول اکرم(ص) اقبالیه خبر داد و گفت: امروز این مدرسه با حضور مسئولان استانی با هدف ارائه خدمات آموزشی باکیفیت مطلوب به دانش‌آموزان اتباع و افاغنه به بهره‌برداری رسید.   سیاهکالی مرادی بیان کرد: برای احداث مدرسه حضرت رسول اکرم(ص) اقبالیه ۹ میلیارد تومان هزینه شده است که از این رقم 2.5 میلیارد تومان از طریق کمیساریای عالی تامین شده و مابقی آن از محل اعتبارات دولتی بوده است.   وی در ادامه گفت: با توجه به سکونت دانش‌آموزان اتباع و افاغنه در شهر اقبالیه، مدرسه دخترانه حضرت رسول اکرم(ص) احداث شد که در دو شیفت فعال بوده و ۴۵۰ تا ۵۰۰ دانش آموز را تحت پوشش قرار خواهد داد.   سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان بیان کرد: در جلسه هفته آینده ستاد کرونا نیز در مورد برنامه‌های عید و ستاد اسکان آموزش و پرورش تصمیم‌گیری خواهد شد که متعاقبا اطلاع رسانی آن انجام می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حضرت رسول اکرم ص سیاهکالی مرادی آموزش و پرورش دانش آموزان استان قزوین درصد ظرفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است