Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@13:38:13 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ اسفندماه

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۶۴۳۶

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ اسفندماه

در این بسته خبری از ورود اتوبوس‌های جدید به اردبیل تا کاشت شش هزار نهال در سنندج و برگزاری ۳۰ برنامه نکوداشت در بوشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع عادلانه خدمات در مناطق کمتر برخوردار قزوین

مهدی صباغیان، شهردار قزوین گفت: مجموعه مدیریت شهری به دنبال توزیع عادلانه خدمات و خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مناطق کمتر برخوردار است.

کاشت ۶ هزار نهال در سنندج

علی اصغری‌، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اشاره به کاشت شش هزار نهال و دو هزار بذر بادام تلخ در پارک کودک و توس نوذر، اظهار کرد: گونه‌هایی نظیر ارغوان داغداغان، بادام تلخ و گونه‌های بومی از جمله نهال‌هایی است که غرس می‌شود.

برگزاری ۳۰ برنامه نکوداشت در بوشهر

مسعود غلامزاده فرد، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: به مناسبت نکوداشت روز بوشهر (۱۸ اسفند سالروز تأسیس مدرسه تاریخی سعادت) ۳۰ برنامه متنوع برگزار می‌شود.

استفاده رایگان دست‌فروشان از بازار روزهای نهاوند

مجید یوسفی‌نوید، شهردار نهاوند گفت: به منظور حمایت از اقشار کم‌درآمد و دست‌فروشان و جلوگیری از سد معبر در سطح شهر، بازار روزها به صورت رایگان در اختیار دست‌فروشان قرار می‌گیرد.

اتوبوس‌های شهری جدید در راه اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل با بیان اینکه اتوبوس‌های شهری جدید در راه اردبیل است، گفت: سهم اتوبوس در جابه‌جایی مسافران درون‌شهری اردبیل افزایش پیدا می‌کند.

غرس نهال با نیاز آبی کمتر در معابر شهر بجنورد

عباسعلی مهماندوست، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بجنورد گفت: غرس نهال با نیاز آبی کمتر در معابر این شهر یکی از برنامه‌های مقابله با خشکسالی است.

پاک‌سازی محلات شهر گرگان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: برای استقبال از بهار زیباسازی، رنگ‌آمیزی، نقاشی‌های دیواری، رفع زوائد شهری و پاک‌سازی محلات مختلف در دستور کار شهرداری است.

آمادگی شهرداری ملایر در طرح استقبال از بهار

مجید فرجی، شهردار ملایر گفت: در این طرح در نظر داریم با مدنظر قراردادن شرایط روحی و روانی مردم و با رعایت استانداردهای بهداشتی، محیطی شاد، آرامش بخش، ایمن و پاکیزه‌تر را برای مردم رقم زده و همچنان که در بهار طبیعت روح تازه‌ای به فضای پیرامونمان دمیده می‌شود، ما نیز حال و هوای شهرمان را آماده سال نو کنیم.

پروژه‌های عمرانی شهرداری رودسر

مازیار صفایی، شهردار رودسر با تشریح عملکرد شهرداری طی سه ماه گذشته، گفت: شهرداری رودسر طی این مدت پروژه‌های خوبی را در حوزه مدیریت بحران اجرا کرده است.

کد خبر 559025

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری ها شهرداری پروژه هاي عمراني پروژه های شهری افتتاح پروژه های عمرانی خدمات شهری ساماندهي شهري شهر مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری  شهردار فرخ شهر گرفت: مراسم جشنی برای کارگران شهرداری در موزه حیات وحش فرخ شهر برگزار و از کارگران قدردانی شد.
نظری افزود:در این مراسم کارگران با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفتگو کردند.
وی گفت: در این مراسم مقرر شد برخی مشکلات کارگران از جمله بیمه تکمیلی و طبقه بندی کردن حقوقشان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم