Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۰۵ کیلو تریاک و دستگیری قاچاقچی

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۲۰۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان در شهرستان نی‌ریز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: به منظور اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان هنگام ایست و بازرسی مقطعی و کنترل خودرو‌های عبوری در محور کرمان-شیراز به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۲۰۵ کیلو تریاک کشف شد، گفت: راننده وانت نیسان دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پلیس فارس با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی قاطعانه با مخلان امنیت مقابله کرده و اجازه فعالیت‌های مجرمانه به قاچاقچیان و سوداگران مرگ را نخواهد داد.

کشف ۲۰۰ کیلو تریاک در شیراز

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف سواری پژو پارس و کشف ۲۰۰ کیلو تریاک در شهرستان شیراز خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۷ قدمگاه شهرستان شیراز هنگام گشت‌زنی در بلوار بعثت به یک سواری پژو پارس که در حال تردد بود مشکوک و دستور ایست را صادر کردند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

او گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ۲۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی‌امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

توقیف خودرو ۶۰ میلیاردی قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک خودرو قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در محور مواصلاتی بندرعباس-شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی قلاتویه داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی بندرعباس-شیراز به یک سواری لندکروزر مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که خودرو قاچاق و بدون هرگونه مدارک گمرکی و همچنین دارای پلاک جعلی است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه راننده در بازجویی اولیه اقرار کرد که خودرو مذکور قاچاق و با پلاک جعلی قصد انتقال آن را به شیراز داشتم، گفت: کارشناسان ارزش خودرو مربوطه را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مبارزه با هرگونه قاچاق و برخورد با سودجویان به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

توقیف بیل‌های مکانیکی قاچاق در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از توقیف دو دستگاه کامیون کشنده حامل ۲ دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی گفت: به منظور اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی بوانات هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به دو کامیون کشنده حامل ۲ دستگاه بیل مکانیکی مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: پس از توقف کامیون‌ها و بررسی مدارک مشخص شد بیل‌های مکانیکی قاچاق و از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است.
فرمانده انتظامی بوانات با بیان اینکه ارزش محموله‌های مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص ۲ نفر راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال احشام

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از کشف ۱۳۶ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد گفت: ماموران پلیس آگاهی زرین‌دشت هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن را توقیف کردند.

او گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۱۳۶ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف و راننده و سرنشین را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی زرین‌دشت با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

عربده‌کشان جهرم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی جهرم گفت: ۲ نفر که با سلاح سرد در پارک باغ ملی و یکی از خیابان‌های اطراف این باغ قدرت‌نمایی و عربده‌کشی می‌کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: ماموران یگان امداد جهرم حین گشت‌زنی در پارک باغ ملی و یکی از خیابان‌های اطراف این باغ مشاهده کردند ۲ نفر جوان (یکی از آنان ملقب به کله اسبی) با ساطور و چاقو در حال عربده‌کشی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد و سلب آسایش شهروندان هستند که بلافاصله برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی جهرم گفت: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه هر ۲ متهم را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

سرهنگ رزمجویی با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان دو عدد سلاح سرد از نوع چاقو و ساطور کشف شد، گفت: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس با تمام توان و قدرت با اراذل و اوباش برابر قانون برخورد خواهد کرد، گفت: پلیس اجازه نمی‌دهد هیچ شرور و هنجارشکنی فرصت عرض اندام و ایجاد مزاحمت برای مردم داشته باشد.

دستگیری سارق با ۲۳ فقره سرقت در فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی و اماکن خصوصی با ۲۳ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تجهیزات مخابراتی و اماکن خصوصی در سطح شهرستان فیروزآباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران با کار‌های فنی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی موفق به شناسایی یک نفر سارق سابقه‌دار شدند و او را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۳ فقره سرقت تجهیزات مخابراتی و اماکن خصوصی اعتراف کرد، گفت: این سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

اجرای طرح فوق العاده ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در فارس

رئیس پلیس راهور استان فارس از اجرای طرح فوق العاده ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت عید مبعث و اعیاد شعبانیه داد.

سرهنگ صادق سلیمی گفت: به مناسبت عید بزرگ مبعث و همچنین اعیاد مبارک شعبانیه و در راستای کمک به شهروندان، طرح فوق العاده ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در استان فارس اجرایی خواهد شد.

او گفت: مالکان و متصرفان خودرو‌ها و موتورسیکت‌هایی که به علت تخلفات رانندگی و عدم داشتن بیمه نامه به پارکینگ انتقال داده شده اند، می‌توانند تا پایان سال ۱۴۰۰ با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و یا نرافزار کاربردی «پلیس من» و گرفتن تعهد، اقدام به ترخیص وسایل نقلیه خود کنند.

رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: وسایل نقلیه‌ای که دارای بدهکاری جریمه هستند، با اقساطی کردن یک ساله و بدون پیش پرداخت ترخیص خواهند شد.

کشف ۱۲ کیلو شیشه در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۱۲ کیلو شیشه و دستگیری یک متهم در یکی از محله‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: مأموران کلانتری ۱۴ مدرس شهرستان شیراز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به خرید و فروش مواد مخدر به صورت گسترده می‌کند که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل ۱۲ کیلو مواد مخدر از نوع شیشه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

پلمب واحد‌های صنفی متخلف در بیضا

فرمانده انتظامی بیضا از پلمپ ۱۳ واحد صنفی بدون مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم محمود نجفی گفت: به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از انجام تخلفات صنفی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی مقابله با واحد‌های صنفی متخلف و بدون پروانه کسب را دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: در این رابطه در بازدید از ۲۱ واحد صنفی، ۱۳ واحد بدون پروانه کسب پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیضا گفت: پلیس با اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و اقدامات کنترلی و نظارتی، همواره درصدد خدمت‌رسانی به مردم بوده و آماده دریافت گزارش‌ها از طریق شماره تلفن ۱۱۰ است.

سرقت موتورسیکلت در شیراز و کشف در بیضا

فرمانده انتظامی بیضا از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم محمود نجفی گفت: ماموران انتظامی شهرستان بیضا هنگام سرکشی و استعلام وسایط نقلیه متوجه شدند یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و سابقه سرقت از شیراز دارد.

او با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق ادامه دارد، گفت: برخورد با سارقان و قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان بیضا است.

دستگیری ۴۱ خرده فروش مواد مخدر در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق جرم خیز و آلوده و دستگیری ۴۱ خرده فروش مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: طرح جمع آوری معتادان و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز طی یک ماه گذشته در شهرستان کازرون به اجرا درآمد.

او گفت: در اجرای این طرح‌ها ماموران ضمن دستگیری ۴۱ خرده فروش، ۱۰ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، بر تداوم اجرای این طرح‌ها تاکید کرد و از شهروندان خواست: هرگونه اطلاعات و اخبار در زمینه ناهنجاری‌های اجتماعی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

دستگیری عامل مزاحمت برای دختر جوان در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از دستگیری فردی خبر داد که برای یک دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده بود.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اینکه دختری جوان در حال رفتن به باشگاه بوده که فردی با یک خودرو تویوتا برای او ایجاد مزاحمت می‌کند که بررسی موضوع جهت شناسایی متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و ضمن دستگیری او، خودرو را نیز توقیف و به مقر انتظامی دلالت دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و ایجاد مزاحمت مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر حوادث و انتظامی قاچاق کالا فرمانده انتظامی استان فارس صورت ویژه در دستور کار فرمانده انتظامی شهرستان اقدامات فنی و تخصصی برای سیر مراحل قانونی شهرستان خبر ترخیص وسایل نقلیه ماموران انتظامی کیلو مواد مخدر شهرستان شیراز استان فارس میلیارد ریال کیلو تریاک اجرای طرح موفق شدند یک دستگاه فقره سرقت خودرو ها او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۷۶ کیلو تریاک و حشیش از یک منزل مسکونی و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و دو عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 747695

دیگر خبرها

  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس