Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خدری چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه میزان ظرفیت برق مصرفی این تعداد ماینرها  ۲۲۸ کیلو وات ساعت می باشد اظهار داشت: با همکاری مراجع قضایی و انتظامی  با مراکز غیر مجاز سرقت انرژی برخورد قانونی خواهد شد و از همه هم استانی ها می خواهیم برای پایداری شبکه برق  با این شرکت همکاری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: هم استانی ها برای کمک به اقتصاد، آرامش و امنیت جامعه در صورت اطلاع از این‌گونه موارد، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ و حراست اداره برق شهرستان ها، یا از طریق سامانه سمات که لینک آن در اپلیکیشن "برق من" موجود است، و یا با ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۲۰۰۰۱۰۰۸۷۸ حراست شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اطلاع دهند.

دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق و استفاده از تعرفه‌ ارزان، خسارت زیادی به شبکه‌ توزیع برق وارد کرده و بخشی از خاموشی‌ ناخواسته را سبب می‌شوند.

پول مجازی (بیت‌کوین) پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد اما در سال‌های اخیر دستگاه‌های مخصوص استخراج این پول مجازی (ماینر) ساخته شده که واردات و استفاده از آنها در ایران غیرمجاز است.

برچسب‌ها شادگان شوشتر مزرعه بیت کوین آبادان شركت توزيع نيروی برق خوزستان بیت کوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شادگان شوشتر مزرعه بیت کوین شادگان شوشتر مزرعه بیت کوین آبادان شركت توزيع نيروی برق خوزستان بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه

ایتنا - در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد شد.
طبق اعلام گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در فروردین امسال ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

براین اساس، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد شد.

گفتنی است؛ آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی است.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند