Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:23:24 GMT

برای برقراری امنیت بیشتر، اشتغال جوانان ایجاد شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۶۷۲۴

برای برقراری امنیت بیشتر، اشتغال جوانان ایجاد شود

ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: امنیت رابطه مستقیمی با اشتغال دارد؛ اگر همه دست به دست دهیم و اشتغال ایجاد شود قطعا امنیت بهتری برقرار خواهد شد.

سردار احمد خادم سیدالشهدا در حاشیه رونمایی از کشفیات سلاح غیرمجاز و مواد مخدر و همچنین ناوگان خودرویی و موتورسیکلت فرماندهی انتظامی خوزستان که امروز (۱۱ اسفندماه) انجام شد، اظهار کرد: از نیروی انتظامی خوزستان که در طرح ارتقای امنیت عمومی تلاش وافری دارند، تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: همه دست به دست هم داده‌اند تا امنیت ایجاد شود گرچه امنیت رابطه مستقیمی با اشتغال دارد؛ اگر همه دست به دست دهیم و اشتغال ایجاد شود قطعا امنیت بهتری برقرار خواهد شد.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: اگر امروز نیروی انتظامی با تمام تجهیزات و امکانات در حال برقراری امنیت در استان خوزستان است، مابقی نیز باید برای اشتغال جوانان تلاش کنند.

خادم سیدالشهدا با تشکر از نیروی انتظامی بابت ارتقای امنیت عمومی خوزستان بیان کرد: همه دست به دست هم داده‌ایم تا امنیت پایداری در خوزستان برقرار باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان امنيت مبارزه با مواد مخدر قاچاق اسلحه همه دست به دست ایجاد شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد