Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد گروه جهادی شهید آشتیانی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد تهران با حضور و پیگیری دکتر شایان نادری مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام (ره)خدمات پزشکی رایگان در مناطق حاشیه نشین شهر مادوان سفلی و سپیدار ارائه می‌دهد.

ابوذر صناعی نیا، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این اردو گفت: اردوی خدمات پزشکی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، مامایی زنان و غربالگری، آموزش پزشکی(عمومی، فرد به فرد، کودکان، مصرف دارو)، سایر خدماتی که در حوزه پزشکی است با حضور پزشک متخصص در دو منطقه هدف، شهر مادوان سفلی و سپیدار برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون اردوی جهادی در مادوان سفلی مستقر شده، که طبق برنامه دو روز در مادوان سفلی و یک روز در سپیدار خدمات رسانی می‌شود.

صناعی اظهارکرد: اردوی جهادی پزشکی، خدمات آن توسط گروه جهادی شهید آشتیانی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد تهران، حمایت بنیاد ۱۵ خرداد و بنیاد احسان ستاد اجرایی در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم طی این سه روز اکثر ساکنانی که در این مناطق محروم هستند و مشکلات پزشکی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، مامایی زنان، مشاوره عمومی و سایر دارند را ویزیت و داروی رایگان تحویل دهیم.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بیماران مراجعه کننده ویزیت می‌شوند، دارو دریافت می‌کنند و باتوجه به اینکه آزمایشگاه در محل استقرار اردوی جهادی نیز راه اندازی شده است، پزشکان بیماران را به ازمایشگاه ارجاع می‌دهند و پس از دریافت نتیجه دارو تجویز می‌شود.

صناعی بیان کرد: در حال حاضر نزدیک به هزار نفر توسط اردوی جهادی ویزیت شد و دارو ارائه شد.

به گزارش ایسنا، وی در پایان از همکاری پزشکان و کادر اردوی جهادی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد استانی اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام ره کهگیلویه و بویراحمد مادوان سفلی اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۶۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مستند اردوی جهادی بسیج دانشجویی سپاه نورآباد با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی به‌مدت پنج روز در بخش «دشمن‌زیاری» از توابع شهرستان نورآباد ممسنی اجرا شد و عطر شهدا گرفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد