Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال سپاهان در مورد آخرین وضعیت تیمش صحبت کرده است

رحمان محمدی‌ راد از حساسیت جدال تیم های والیبال سپاهان و پیکان می گوید.

به گزارش طرفداری، رحمان محمدی‌ راد در خصوص بازی‌های مرحله پلی‌آف و کیفیت بازی‌های این مرحله به ایسنا گفت:

همان‌گونه پیش‌بینی می‌شد، بازی‌های زیبا و جذابی را دراین مرحله از تیم‌ها شاهد بودیم، اما برخی نتایج قابل پیش‌بینی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیفیت بازی‌ها بسیار بالا بود و تمام تیم‌ها سعی داشتند در این مرحله بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند، بازی‌هایی که علاقمندان والیبال از آن لذت بردند.

وی افزود:

لیگ بسیار خوب و باکیفیتی را امسال شاهد بودیم، سطح تیم‌ها در لیگ امسال به گونه‌ای بود که تیم‌ها بسیار به‌هم نزدیک بودند. تیم‌هایی که وارد مرحله پلی‌آف شدند تلاش بسیاری برای گذر از این مرحله از خود نشان دادند و در ادامه 4 تیم مرحله نیمه‌نهایی تیم‌هایی هستند کیفیت بسیار بالایی دارند و رقابت این مرحله به مراتب سخت‌تر و نزدیک‌تر از مرحله قبل خواهد بود و علاقمندان والیبال باید خود را برای یک نیمه‌نهایی بسیار جذاب و دیدنی آماده کنند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در خصوص مصاف تیمش با پیکان در فینالی زودهنگام در مرحله نیمه‌نهایی، اضافه کرد:

با توجه به اینکه دو تیم نتایج خوبی در مرحله گروهی کسب کردند و تا آخر در جمع 4 تیم بالای جدول بودند، حساسیت خاص خود را داشته و به تعبیری از این بازی به فینال زود هنگام لیگ نام برده شده است. ما نیز واقف هستیم، با مهره‌هایی که دو تیم در اختیار دارند بازی مهم و سختی را در پیش داریم، تلاش خواهیم کرد مسابقه با پیکان را با پیروزی پشت سر بگذاریم و بتوانیم خود را به فینال برسانیم. کیفیت بازیکنان خوبی که در دو تیم وجود دارد باعث شده است تا علاقمندان به والیبال توجه خوبی به این بازی داشته باشند.

وی در مورد حساسیت بازی و تأثیر شرایط روحی و روانی در این بازی گفت:

تعداد مسابقاتی که هر دو تیم تا به این مرحله انجام داده‌اند زیاد بوده و کادر فنی هر دو تیم برنامه‌ریزی و آنالیز خوبی برای این بازی خواهند داشت، این بازی، بازی تاکتیکی خواهد بود و در مواقع حساس تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد، در پوئن‌های حساس می‌تواند موفق‌تر باشد.

محمدی‌راد خاطرنشان کرد:

با توجه به اینکه ما بازیکنان باکیفیت و باتجربه‌ای در اختیار داریم که سال‌ها در این مسابقات حضور داشتند، امیدوار هستیم که از تجربه خود به نحو احسن استفاده کنند و با مدیریت مسابقه بتوانند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با تمجید از عملکرد بازیکنانش تا این مرحله لیگ، اظهار کرد:

در مورد مسائل روحی و روانی از شروع مسابقات تا این مرحله تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا بهترین نتایج را به دست آورده و همیشه جز تیم‌های برتر بوده‌ایم، از همان ابتدای لیگ با نتایجی که کسب کردیم صدر جدول را به دست آوردیم و این روند را ادامه داده‌ایم، امیدوارم بازی‌های خوب همیشگی که داشتیم و هماهنگی خوبی تیم به این قضیه کمک کند تا از لحاظ روحی و روانی بتوانیم مسابقه با کیفیتی را به نمایش گذاشته و به نتیجه‌ای که مدنظرمان است دست پیدا کنیم.

محمدی‌راد با مطلوب خواندن شرایط برگزاری مرحله پلی‌آف گفت:

همه چیز در شرایط خوب و استانداردی بود و در سطح بالایی برگزار شده و مشکلی نبود. بودن ویدئو چک در آرامش بازیکنان و تیم‌ها تأثیر زیادی داشت تا این مرحله به خوبی تمام شود. امیدوارم مرحله نیمه‌نهایی جذابی در پیش باشد، چرا که علاقمندان زیادی در کشور وجود دارند که با والیبال زندگی می‌کنند و پیگیر نتایج تیم‌های خود هستند و همچنین هواداران خوب سپاهانی که در طی این سه سال همواره کنار ما بودند و با حمایت‌های خود ما را پرانگیزه به مسابقات راهی کردند.

اخبار داغ 

یزدانی و مرادمند اینستاگرام مجیدی را آنفالو کردند! فریدون زندی موقتا سرمربی دینامو درسدن شد طرح لو رفته جدید از توپ جام جهانی 2022 قطر / عکس جیمی واردی، نمونه انگلیسی قالی کرمان! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی تیم والیبال سپاهان نیمه نهایی بازی ها دو تیم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند

 رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی در شرایطی برگزار شد که استقلال و پرسپولیس بزرگترین غایبان این مرحله بوودند و تیم‌های سپاهان اصفهان، گل‌گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، ملوان انزلی، هوادار تهران و چادرملو اردکان توانستند به جمع هشت تیم نهایی راه یافته و حریفان خود را شناختند.

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۴:۰۵ در محل سازمان لیگ برگزار شد.

هفت تیم لیگ برتری در این مرحله حاضر هستند و شاگردان سعید اخباری در چادرملو به‌عنوان شگفتی‌ساز توانستند به این جمع راه یابند.
چادرملو اردکان به دلیل انجام دو دیدار خارج از خانه در مراحل قبلی، به‌طور قطعی در مرحله یک‌چهارم نهایی میزبان خواهد بود.

غلامرضا فتح‌آبادی و حمید درخشان، پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس قرعه‌کشی را انجام دادند.

حمید درخشان اولین گوی را برداشت که نام «مس رفسنجان» خارج شد و غلامرضا فتح‌آبادی نیز نام «تراکتور تبریز» را از گلدان بیرون آورد.

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر انجام شد که اسامی تیم‌های میزبان در ابتدا آمده است:

مسابقه A: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

مسابقه B: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

مسابقه C: گل‌گهر سیرجان- هوادار تهران

مسابقه D: سپاهان اصفهان- ملوان بندر انزلی

* در مرحله نیمه نهایی برنده بازی‌های A و B مقابل هم قرار می‌گیرند و برنده مسابقات C و D نیز برابر هم قرار می‌گیرند.

* تعیین میزبان و مهمان‌ها بدون قرعه‌کشی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد.

* مس رفسنجان به علت اینکه در دو دیدار قبلی میزبان بوده، در این مرحله مهمان تراکتور در تبریز خواهد بود.

* چادرملو اردکان به دلیل برگزاری دو مسابقه بیرون از خانه در مراحل گذشته، میزبان آلومینیوم اراک شد.

* هوادار تهران در دو مسابقه قبلی خود میزبان بود و به همین علت، گل‌گهر سیرجان میزبان شد.

* ملوان انزلی به دلیل برگزاری دو بازی خانگی در مراحل قبلی، در دور یک‌چهارم باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود.

* در صورت حذف هر دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان یا در صورت صعود هر دو تیم به فینال جام حذفی، بازی فینال قطعا در شهر کرمان برگزار می‌شود، ولی اگر فقط یکی از آنها به فینال برسد، این دیدار در شهر دیگری انجام خواهد شد.

* سهمیه تماشاگران در مسابقه فینال برابر است، اما در صورت راهیابی یکی از تیم‌های گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، سپاهان اصفهان و ملوان انزلی به فینال، آنها می‌توانند به‌عنوان میزبان برای انتخاب رنگ لباس، انتخاب رختکن و ... اولویت داشته باشند.

* دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود که بنابر اعلام امیرحسین روشنک، مسؤول برگزاری این بازی‌ها بیشتر مسابقات در روز بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه خواهد بود.

* پس از مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، سه هفته پایانی لیگ برتر انجام خواهد شد.

* دیدار‌های مرحله نیمه نهایی پس از فیفا دی در روز‌های ۲۴ یا ۲۵ خرداد و بازی فینال هم در یکی از روز‌های ۳۰ یا ۳۱ خرداد انجام می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # جام حذفی ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد