Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: هر جای دنیا که جنگ و کشتار اتفاق می افتد منجر به ناراحتی مردم است اما واقعیت مسئله رفتار سلطه‌جویانه آمریکا در منطقه است که نباید فراموش شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سیدرضا مرتضوی امروز چهارشنبه یازدهم اسفندماه  در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اگر بخواهیم یکی از مثال های دوری از طاغوت را نام ببریم  دوری کردن و کفر ورزیدن نسبت به نظام استکبار و آمریکای جهان‌خوار است، استکبار در تمامی رفتارهای آمریکا به وضوح نمایان است، سال‌ها کشتار در عراق و سوریه مورد توجه جهانیان نبوده اما جنگی که امروز در اروپا درگرفته واکنش‌های زیادی را در بر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان افزود: حتی تصویر کودک فلسطینی که امروز در زندان نظام صهیونیستی است به عنوان کودکان اوکراینی به نمایش گذاشته شده تا جایگاه حق و باطل جا به جا شود، هر جای دنیا که جنگ و کشتار اتفاق می افتد منجر به ناراحتی مردم است اما واقعیت مسئله رفتار سلطه‌جویانه آمریکا در منطقه است که نباید فراموش شود.

وی بیان کرد: امروزه مردم دنیا نسبت به ظلم و جنایتی که در منطقه خاورمیانه اتفاق افتاد واکنشی نشان ندادند و این نشان دهنده نگرانی‌های بسیاری برای اوکراین است، مسلما تعریف ظلم و تجاوز در بین مردم جهان وابسته به نسبت افراد مورد ظلم واقع شده با آنها شده است.

مرتضوی تاکید داشت: امروز هویت ارتش در جمهوری اسلامی تغییر کرده است ارتش مدافع ارزش‌ها بوده و نیرویی مومنانه، مجاهدانه و مردمی است که در همه چالش‌های کشور از جمله سیل، زلزله و اپیدمی کرونا در میدان است. ارتش در مقابل دشمن هم نیرویی مقتدر، کارآمد و شجاع است که در حوزه‌های مختلف مورد نیاز دفاع آزموده شده و به خوبی تربیت نسل را انجام داده و خواهد داد.

وی یادآور شد: پس چند سال دیدیم که امیرآذرافروز اقدامات بسیار شایسته‌ای در دوران مدیریت خود انجام داده که از آن باید  تقدیر شود، همچنین  امیر میهن دوست از امروز مسئولیت فرماندهی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در منطقه را بر عهده دارد که حتماً در انجام آن موفق خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین شیرمحمدی ظهر یکشنبه در نشست هم‌اندیشی عفاف و حجاب شرکت آب منطقه‌ای کردستان، به جایگاه متعالی و برجسته زنان در قرآن کریم اشاره و اظهار کرد: آیات متعددی در قرآن کریم از جمله آیه ۶۱ سوره آل عمران، ۳۵ سوره احزاب و ۹۷ سوره نحل به عدم تفاوت‌ها و برابری‌ها بین زنان و مردان اشاره شده است.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، افزود: امروز دشمن سعی در ایجاد دودستگی در جامعه مابین یک دسته کم‌حجاب و یک دسته افراد باحجاب را دارد تا بین این دو دسته اختلاف و آشوب ایجاد کند و به لطف تدابیر هوشمندانه نظام؛ تحلیل و برنامه‌ریزی آنان از بین رفت و ما باید در عین دفاع از عفاف و حجاب مانع از دودستگی شویم و این جریان را مدیریت کنیم.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف یک ارزش است؛ باید سعی نمائیم آن را به هنجار و رفتار عینی، عملی و ملموس تبدیل نمائیم.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، به بخشنامه‌های ابلاغی در خصوص عفاف و حجاب نیز اشاره و اظهار کرد: اجرا و پایبندی کامل به بخشنامه‌ها از زمره تعهدات مهم کلیه کارکنان این شرکت است و تفاوت‌های شغلی و کاری بین زن و مرد نباید منجر به اجرای ضعیف قوانین مربوطه گردد، چرا که صیانت از طرح نور و تبلیغ آن وظیفه همگانی برابر با وسع و شرایط هر فرد است.

کد خبر 6090999

دیگر خبرها

  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • چین: فیلیپین اراده پکن برای حفاظت از حاکمیت خود را به جالش نکشد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • چین، آمریکا را تهدید به اقدام تلافی جویانه کرد
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود