Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار بوشهر با اشاره به نقش بانک‌ها در توسعه سرمایه‌گذاری و حمایت از فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران گفت: هیچ منبع اعتباری بانک‌های بوشهر نباید به خارج از استان منتقل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بوشهر با بیان اینکه تسریع در اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی از اولویت‌های استان است اظهار داشت: از محل تبصره 18 قانون بودجه 314 طرح برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل ابلاغ شده که تسریع در پرداخت این اعتبارات به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سرکشی از طرح‌های اجرا شده در عرصه اشتغال‌زایی و تولیدی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: باید مشکلات طرح‌های اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری با سرکشی مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های ذیربط بررسی شود.

استاندار بوشهر از تشویق عوامل موثر در اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی خبر داد و تصریح کرد: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی که که در اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری موفق عمل کرده‌اند مورد تشویق قرار می‌گیرند.

محمدی‌زاده بانک‌ها را منبع مهم سرمایه در استان دانست و تأکید کرد: بانک‌ها نقش مهم و با اهمیتی در عرصه جذب سرمایه‌گذاران و توسعه طرح‌های اقتصادی و تولیدی دارند.

وی با بیان اینکه هیچ منبع اعتباری بانک‌های استان بوشهر نباید به خارج از استان منتقل شود خاطر نشان کرد: منابع پولی و مالی بانک‌ها باید در داخل استان بوشهر سرمایه‌گذاری شود.

استاندار بوشهر: رونق صنعت گردشگری از رویکردهای توسعه استان استاستاندار بوشهر: باید به سمت استقلال اقتصادی حرکت کنیماستاندار بوشهر: همکاری بخش خصوصی در اجرا و تکمیل طرح‌ها در اولویت است

استاندار بوشهر باتأکید بر جذب سرمایه‌گذار از سوی بانک‌ها تصریح کرد: بانک‌های برخوردار از منابع سپرده مطلوب باید برای افزایش منابع بانک‌های ضعیف راهکار لازم تدوین و عملیاتی کنند.

محمدی‌زاده باتأکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری گفت: بانک‌ها باید از تمام ظرفیت‌ها و راهکارها برای پرداخت تسهیلات به طرح‌های مصوب استفاده کنند.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح های اشتغال زایی استاندار بوشهر سرمایه گذاری اشتغال زایی بانک ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۱۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به توجه به مطالبات کارگران، گفت: در سال گذشته با حمایت ویژه از جامعه کارگری یک‌ هزار و ۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال بازگشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مهدی مهرانگیز ظهر امروز در آیین جشن کارگری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نقش مهم کارگران در عرصه‌های مختلف را مهم دانست و اظهار داشت: احقاق حقوق کارگران در اولویت برنامه دستگاه قضا قرار دارد.

وی از تعیین شعبه ویژه رسیدگی به دادخواست‌های کارگران در دادگستری استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: حل مشکلات و تحقق مطالبات کارگران همواره مورد توجه دستگاه قضا بوده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بازدید مستمر از صنایع و شهرک‌های صنعتی را یکی از مأموریت‌های دستگاه قضا استان دانست و بیان کرد: با حمایت ویژه از جامعه کارگری در سال 1402 بیش از 1200 نفر از کارگران به اشتغال خود بازگشتند.

مهرانگیز توجه به حقوق عامه از جمله کارگران را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: تمام مسئولان دستگاه قضا و دادستان‌های استان بوشهر بر توجه به بررسی حقوق عامه توجه ویژه‌ای دارند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته کار و کارگر اضافه کرد: بیش از یک‌هزار و 300 نفر از کارگر در  صنایع و واحدهای تولیدی منطقه ویژه بوشهر فعالیت می‌کنند که توجه ویژه‌ای برای احقاق حقوق آنان می‌شود.

احمد دشتی‌زاده بیان کرد: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و کاهش چالش‌های کارگران و کارفرمایان در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به کار می‌گیریم تا شاهد دستیابی به بهترین نتیجه باشیم.

در این مراسم تعدادی از کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با اهدای لوح، از تلاش مدیرعامل این منطقه تجلیل کردند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • بازگشت ۱۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند