Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر احمدی روز چهارشنبه در حاشیه اجرای طرح تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان کیار با تاکید بر اینکه این اقدام یک هشدار و تذکر جدی برای متصرفان اراضی ملی و منابع طبیعی است، گفت: صیانت از بیت‌المال و جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و اراضی ملی در دستور کار منابع طبیعی و آبخیزداری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، طبق قانون هرگونه ساخت و ساز در اراضی ملی غیر قانونی است و علاوه بر تخریب با متخلفان برخورد می‌شود.

احمدی اظهار داشت: منابع طبیعی به عنوان دستگاه حاکمیتی وظیفه دارد از تصرف در اراضی ملی توسط افراد جلوگیری کند و چنانچه در مرحله اولیه متصرفان به تذکرات ماموران منابع طبیعی بی‌توجهی و تصرفات خود را ادامه دهند، با اخذ مجوز از مراجع قضایی نسبت به رفع تصرف  و از بین بردن تمام آثار تصرف اقدام خواهد شد.

وی گفت: مردم، تشکلهای مردمنهاد و همیاران طبیعت در صورت مشاهده هر گونه دخل و تصرف و در اراضی ملی توسط افراد به نحو غیر قانونی ،با شماره گیری تلفن ۱۵۰۴ مراتب را به فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع‌رسانی کنند تا قبل از هرگونه ساخت و ساز جلوی تصرفات گرفته و از ادامه کار ممانعت شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان است که یک میلیون و ۴۰۰ هزار هکتار از مساحت استان را مراتع و جنگل‌ها پوشش داده است که رقمی معادل ۸۶.۵ درصد از سطح این استان را شامل می‌شود.

برچسب‌ها کیار چهارمحال وبختیاری تصرف اراضی منابع طبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیار چهارمحال وبختیاری تصرف اراضی کیار چهارمحال وبختیاری تصرف اراضی منابع طبیعی اراضی ملی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید تونی گفت: نیروهای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست کرج مستقر در محور کرج - چالوس با همکاری مأموران منابع طبیعی نسبت به خلع ید و رفع تصرف یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی در محدوده روستاهای شهرستانک و سرخدره اقدام کردند و اراضی به بیت المال اعاده وضع شد.

کد خبر 6092128

دیگر خبرها

  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخ شهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر