Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جشنواره اهدای نشان مسئولیت اجتماعی در موضوع ارتقای سواد فضای مجازی ویژه فعالیت‌های سواد فضای مجازی، سامانه‌ها، سکو‌ها و کار افزار‌ها به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، محمدصادق افراسیابی, معاون مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: فراخوان اعطای نشان مسئولیت اجتماعی با هدف ارتقاء آگاهی، دانش و مهارت کاربران برای استفاده بهینه از فضای مجازی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گسترش فرهنگ مسئولیت اجتماعی سکوها و کارافزارها برای ارتقای سواد فضای مجازی کاربران را از دیگر اهداف این فراخوان است.

وی افزود: موضوعات رویداد اهدای نشان مسئولیت اجتماعی در موضوع ارتقاء سواد فضای مجازی, مراقبت و نظارت بر استفاده کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، اطلاع‌رسانی به کاربران در مورد دسترسی به ابزارها و داده‌های شخصی، حقوق و مسئولیت‌های کاربران در استفاده از خدمات و محتوا و شیوه استفاده صحیح از خدمات و محتوا هستند.

معاون مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، سکوها و نرم‌افزارهای کاربردی، رسانه‌های برخط و شبکه‌های اجتماعی می‌توانند با آثار اختصاصی و بازنشر شده خود که در بازه زمانی  ابتدا امسال تا یک  بهمن 1400 در بسترها منتشر شده باشد، در این جشنواره شرکت کنند.

افراسیابی ادامه داد: واجدین شرایط شرکت در این رویداد می‌توانند فعالیت‌ها و اقدامات خود را که در قالب‌های انیمیشن، موشن‌گرافی، کمیک موشن، فیلم کوتاه, ویدئو کامنت، عکس، پوستر و اینفوگرافی تولید و منتشر شده است، از تاریخ دهم تا 15 اسفندماه سال 1400 در نشانی platzaar.ir سامانه برگزاری جشنواره‌های آنلاین مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، بارگذاری کنند. 

به گزارش تسنیم, ابتدای سال 1400 شورای عالی فضای مجازی "دستورالعمل الزامات ارتقای سواد فضای مجازی در حوزه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی" را با هدف ارتقاء آگاهی، دانش و مهارت کاربران برای استفاده بهینه از فضای مجازی و ضرورت افزایش محتوای مرتبط با فرهنگ‌سازی و سواد مجازی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ کرد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی و چالش‌های پیش‌ِرو

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فضای مجازی رسانه فضای مجازی رسانه مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی ارتقای سواد فضای مجازی نشان مسئولیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا