Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

بسیاری از رانندگان فعال در بخش حمل و نقل کالا این سوال را مطرح می کنند، که جریمه های مربوط به تخلف حمل اضافه تناژ و بار بدون بارنامه چه مقدار است؟

به گزارش تین نیوز، در تصویر پیوست، شیوه نامه برخورد با تخلف حمل اضافه تناژ و بار بدون بارنامه آمده است.

به گفته برخی رانندگان فعال در بخش ترانزیت، رعایت مقررات مرتبط با وزن ناخالص کامیون در هنگام عبور از جاده ها در تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا حتی ترکیه و نیز کشورهای همجوار و آسیای مرکزی به شدت کنترل و جرائم قابل توجهی به دلیل عدم رعایت این مقررات از رانندگان اخذ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اعلام حداکثر تناژ بارگیری مجاز ناوگان پنج محور 12 چرخ

به گفته این رانندگان، در ماده ۲۳ اصلاح شده قانون دیوان محاسبات کشور مصوب سال ۱۳۶۳ آمده است که:

- بنده‍ ماده ۲۳: سوء استفاده، غفلت، تسامح در حفظ اموال و اسناد و وجوه دولتی و یا هر خرج یا تصمیم نادرست که باعث اتلاف یا تضییع بیت المال شود از موارد قابل رسیدگی و ارجاع به دادسرای دیوان محاسبات کشور و طرح در هیئت های مستشاری خواهد بود.

- همچنین در تبصره ذیل آن آمده است که هیئت ها، ضمن اعلام رای نسبت به ضرر و زیان وارده، پرونده را از طریق دادسرای دیوان محاسبات کشور برای تعقیب به مراجع قضایی ارسال خواهند نمود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بخش حمل و نقل تین کشورهای عضو اتحادیه اروپا ترکیه دیوان محاسبات دیوان محاسبات تناژ بار تناژ حمل بار تناژ بارگيری تناژ بارگیری اضافه تناژ وسایل نقلیه باری اضافه تناژ کامیون تناژ مجاز حمل بار حمل بار بدون بارنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران شمال عراق از سوی ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ملی ترکیه امروز چهارشنبه در بیانیه‌ ای از بمباران منطقه متینا در شمال عراق از سوی این کشور خبر داد.

وزارت دفاع ترکیه در این ارتباط اعلام کرد که در جریان حمله هوایی مذکور مواضع پ ک ک هدف قرار گرفته است.

منابع خبری اضافه کردند که در این حادثه ۷ تروریست کشته شده‌ اند.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه اضافه شده است که نیروهای مسلح این کشور بدون وقفه به مبارزه مؤثر و قاطع با تروریست‌ها ادامه می‌دهند تا تروریسم را در نطفه ریشه کن کنند.

این در حالیست که ترکیه در سال‌های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست‌های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از بغداد بارها به خاک عراق تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض عراق را نیز به همراه داشته است

کد خبر 6094675

دیگر خبرها

  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه ریزی کشور
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • شناسایی و کشف ۲۰۳ تخلف اضافه تناژ در جاده‌های مازندران
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود