Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@02:32:25 GMT

نامه اعتراض آمیز ایران در خصوص آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۷۴۷۲

نامه اعتراض آمیز ایران در خصوص آمریکا

به گزارش صدای ایران ، سناتور لیندسی گراهام در در جریان سفر خود به سرزمین های اشغالی فلسطین در مصاحبه ای در ۱۴ فوریه ۲۰۲۲  به ترور دانشمند هسته ای ایران در اواخر سال ۲۰۲۰ اشاره کرد و در ترغیب به اقدامات تروریستی بیشتر علیه دانشمندان ایرانی گفته بود: « بسیاری از دانشمندان ایرانی دچار سوانح زیادی شده اند، انتظار دارم حوادث بیشتری رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

متن این نامه به شرح زیر است: 

- این اظهارات زننده، نفرت انگیز و مذموم که به عنوان چراغ سبز به رژیم اسرائیل برای انجام اقدامات تروریستی بیشتر علیه دانشمندان هسته ای ایران عمل می کند، نقض آشکار تعهدات بین المللی ایالات متحده، به ویژه تعهدات ذیل قطعنامه های سازمان ملل است که کشورها را از تحریک به اقدامات تروریستی منع کرده و از آنها می خواهد از  هرگونه حمایت از فعالیت های تروریستی خودداری کنند.  

- با درنظرگرفتن سابقه طولانی رژیم اسرائیل در عملیات خرابکارانه علیه فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز ایران، از جمله ترور ناجوانمردانه چندین دانشمند هسته‌ای ایران در سال‌های اخیر، و همچنین عملیات سایبری مشترک آمریکا و اسرائیل علیه تأسیسات هسته‌ای ایران با استفاده از  ویروس مخرب رایانه ای استاکس‌نت،  جامعه بین المللی به طور اعم و شورای امنیت به طور خاص بایستی اینگونه حرکات تحریک آمیز و ترغیب به اقدامات تروریستی را که تهدیدی برای بی ثبات کردن بیشتر منطقه است، به شدت محکوم کنند.

- جمهوری اسلامی ایران ضمن هشدار نسبت به ماجراجویی رژیم اسراییل و پیامدهای آن برای صلح و امنیت منطقه، حق خود را بر اساس قوانین بین المللی برای اتخاذ تمامی اقدامات لازم محفوظ می داند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سناتور آمریکایی اقدامات تروریستی هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است

هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در بیانیه‌ای مطرح کرد: دانشجویان آمریکایی با حرکت اعتراضی خود که ناشی از نگرش و تحلیل صحیح آن‌ها نسبت به مسائل است نشان دادند که بمباران رسانه‌ای با اخبار غلط و بایکوت اخبار صحیح آن‌ها را گمراه نخواهد کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در حمایت از دانشجویان آمریکایی بیانیه صادر کرد.

در ادامه می‌توانید متن این بیاینیه را بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام شجاعانه دانشجویان آمریکایی و تجمع اعتراضی علیه سیاست‌های کشورشان در حمایت از رژیم صهیونیستی جهانیان را به تحسین واداشته است.

آنچه که امروز جهان از قاب رسانه به تماشا نشسته است ناشی از وجدان بیدار انسان‌ها است. دانشجویان آمریکایی با حرکت اعتراضی خود که ناشی از نگرش و تحلیل صحیح آن‌ها نسبت به مسائل است نشان دادند که بمباران رسانه‌ای با اخبار غلط و بایکوت اخبار صحیح آن‌ها را گمراه نخواهد کرد.

چند روزی می‌شود که صحن اکثر دانشگاه‌های آمریکا به صحنه‌ی حمایت از مردم مظلوم غزه تبدیل شده است. البته این حرکات شجاعانه به مذاق دولتمردان آمریکایی و شاید به عبارت درست‌تر سران شبکه صهیونیسم جهانی خوش نیامده و موجب سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان و اساتید آزاده شده است که البته این اقدامات سرکوبگرانه از سوی داعیه داران دموکراسی که ادعای آزادی بیانشان گوش جهان را کر کرده است نه تنها موجب عقب نشینی دانشجویان نشده بلکه باعث گسترش جنبش «همبستگی با غزه» در اکثر ایالات‌های آمریکا از کالیفرنیا تا تگزاس شده است.

آنچه در این مقطع مهم و حیاتی است حمایت همه جانبه جهانیان از تجمع مسالمت آمیز دانشجویان آمریکایی ومحکوم نمودن اقدامات سرکوبگرانه دولت آمریکا و گسترش این دست اقدامات در سایر کشور‌های جهان به ویژه کشور‌های غربی و صد البته برخی کشور‌های مسلمان که دولت‌های‌شان در نهایت ذلت وخواری به حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی برآمده‌اند است.

چرا که تداوم این دست اقدامات و خیزش جهانی آزادگان جهان با انزوای روز افزون رژیم صهیونیستی در افکار عمومی و حصول پیروزی نهایی برای فلسطین همراه خواهد بود.

هسته بین الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی ضمن اعلام قدردانی از دانشجویان شجاع و غیور آمریکایی اقدامات سرکوبگرانه دولت آمریکا را محکوم نموده و از تمام آزادی خواهان جهان جهت پیوستن به جنبش «همبستگی با غزه» دعوت می‌نماید.

والسلام علیکم و رحمت الله

هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» تشخیص داد
  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند
  • (ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت