Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@07:07:55 GMT

جزئیات تشییع زهره فکور صبور اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۷۵۲۷

جزئیات تشییع زهره فکور صبور اعلام شد

به گزارش ایرنا از مشاور رسانه ایی سریال بی همگان مراسم تشیع و تدفین مرحومه زهره فکور صبور بازیگر این سریال، فردا از ساعت ۱۰ صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

زهره فکور صبور بازیگر سریال‌های تلویزیونی بود که این روزها در بی‌همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهران مهام بازی می‌کرد و شب گذشته ۱۰ اسفندماه درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی معاونت سیما هم با تایید خبر درگذشت این بازیگر، فقدان فکورصبور را به خانواده وی و جامعه هنری تسلیت گفته است.

برخی بازیگران هم با انتشار پست هایی جداگانه، از دست دادن دوست و همکار خود را اعلام و تاثرشان را از این اتفاق ابراز کرده اند.

فکور صبور در سریال هایی چون دلنوازان، مسافری از هند، روزگار جوانی، دردسرهای عظیم، دنگ‌وفنگ و ... ایفای نقش کرده بود.

زهره فکورصبور اول فروردین ماه ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد. آخرین حضور او به سریال بی‌همگان بهرنگ توفیقی برمی‌گردد که این روزها در تهران فیلمبرداری می‌شود و قرار است سال ۱۴۰۱ در کنداکتور شبکه سه قرار بگیرد.

بنابر پیگیری‌های انجام شده این بازیگر در مجموعه تلویزیونی بی‌همگان نقشی متفاوت را داشت و حدود دو ماه سر صحنه این سریال حضور پیدا می‌کرد. هنوز مشخص نیست چقدر از بازی او در این سریال باقی‌مانده بود و کاراکترش چه سرانجامی پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها بهشت زهرا درگذشت بازیگر معاونت سيما بهرنگ توفیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهشت زهرا درگذشت بازیگر معاونت سيما بهشت زهرا درگذشت بازیگر معاونت سيما بهرنگ توفیقی زهره فکور فکور صبور بی همگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در سریال «نون خ» در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز در خصوص نحوه همکاری با این سریال گفت: از فصل دوم به مجموعه اضافه شدم و بنا به دلایلی خانم صبا ایزدپناه (بازیگر نقش کژال) نتوانست در سریال حضور داشته باشد و من به عنوان شخصی نزدیک به شخصیت کژال به این پروژه همکاری کردم.

وی با بیان اینکه قبل از بازی در «نون خ» نه به صورت خیلی جدی اما کمی سابقه بازی در تئاتر داشتم ادامه داد: این سریال اولین تجربه تلویزیونی من است.

شرافتی ادامه داد: شخصیت های «نون خ» همگی به نوع خود جذابیت دارند و و مردم به واسطه ارتباطی که با این سریال گرفته اند و مردم در کوچه و خیابان با عشق زیادی استقابل می کنند و از همه شخصیت ها تعریف می کنند.

وی در پایان تصریح کرد: بعد از شهرتی که به واسطه بازی در سریال «نون خ» به دست آورده ام پیشنهادات بازی در فیلم و سریال های دیگری مطرح شده که در دست بررسی است و هنوز تصمیمی برای آن نگرفته ام.

گفتنی است صهبا شرافتی زاده ۸ مهر ۱۳۷۷ در تهران است. خانواده وی اهل سنقر در کردستان است. صهبا از کودکی به بازیگری علاقه داشت و مدام برای فیلم‌های مختلف تست می‌داد و حداکثر به عنوان بازیگر فرعی یا سیاهی لشکر پذیرفته می‌شود تا این که مصطفی تنابنده (مشاور کارگردان) برای سریال «نون خ» از او تست گرفت و سعید آقاخانی هم پذیرفت در این مجموعه، نقش روناک، خواهرزاده نورالدین خانزاده را بازی می‌کند.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229101 برچسب‌ها سریال

دیگر خبرها

  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام