Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@01:01:37 GMT

منابع اعتباری بانک‌ها نباید از استان بوشهر خارج شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۷۵۷۳

منابع اعتباری بانک‌ها نباید از استان بوشهر خارج شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر چهارشنبه در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بوشهر اظهار داشت: بانک‌ها نقش مهمی در توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری دارند و باید به مسئولیت خود عمل کنند.

وی با اشاره به ابلاغ ۳۱۴ طرح برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید در سریع‌ترین زمان نسبت به پرداخت این تسهیلات اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر خواستار بررسی مشکلات طرح‌های اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری با سرکشی مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های ذیربط شد و افزود: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرای موفق باید مورد تشویق قرار بگیرند.

وی به نقش مهم بانک‌ها در عرصه جذب سرمایه‌گذاران و توسعه طرح‌های اقتصادی و تولیدی اشاره کرد و افزود: بانک‌های برخوردار از منابع سپرده مطلوب باید برای افزایش منابع بانک‌های ضعیف راهکار لازم تدوین و عملیاتی کنند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه هیچ منبع اعتباری بانک‌های استان بوشهر نباید به خارج از استان منتقل شود خاطر نشان کرد: منابع پولی و مالی بانک‌ها باید در داخل استان بوشهر سرمایه‌گذاری شود.

وی خواستار استفاده از ظرفیت‌های بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات مناسب شد.

کد خبر 5437325

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر احمد محمدی زاده ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا مبعث گرگان شیوع کرونا اردبیل سفر استانی مشهد سانحه تصادف واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران گردشگری سرمایه گذاری استان بوشهر بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا لطفی گفت: عرضه خارج از شبکه ۱۳۲ هزار کیلوگرم پلی اتیلن به ارزش ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بروجرد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به استعلام از سازمان صمت و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و مدیرعامل شرکت را به پرداخت ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال معادل ارزش کالا محکوم کرد.

لطفی گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت ۱۰۷ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: سازمان صمت پیرامون عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی یک شرکت، گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کد خبر 6093381

دیگر خبرها

  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر