Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده در دیدار با هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با اشاره به نقش بی‌بدیل این دانشگاه در سطوح عالی کشور، اظهار داشت:  زمانی که  کشور در حوزه علمی با مشکل جدی مواجه بود دانشگاه آزاد نقش اساسی برای ترقی علم در کشور را بر عهده گرفت.

وی افزود: دانشگاه آزاد خیلی سریع خود را به سطوح بالای علمی رساند و صاحب جایگاه‌های ممتاز علمی و اساتید برجسته‌ای شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدزاده ادامه داد: طی سال‌های اخیر  افراد ولایی زیادی وارد مجموعه دانشگاه شدند که جای خرسندی است، در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم افراد ولایی وارد مجموعه دانشگاه شدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه موظف به حمایت از تفکر و جریان ولایی در دانشگاه آزاد هستیم، گفت: مشکلات و کمبود امکاناتی که در دانشگاه آزاد مطرح شده در همه جای استان وجود دارد.

احمدزاده با اشاره به مشکلات در حوزه فرهنگی و زیرساختی افزود: مشکلات  در حوزه های کاری فراوان است، وقتی در سفری وضع جاده‌های استان را می‌بینم دوست دارم کاری انجام دهم تا این مشکلات با سرعت حل شود اما امکانات و اعتبارات کم است.

وی عنوان کرد: در بخش فرهنگی وقتی به مصلاها و سایر حوزه‌ها نگاه می‌کنم  می‌خواهم که سریع به بخش فرهنگی برسم اما با کمبود اعتبارات مواجه هستیم، گستردگی اعتبارات در استان‌های بزرگ وجود دارد اما در استان کوچکی مانند کهگیلویه و بویراحمد اینگونه نیست و در حوزه اعتبارات دست ما بسته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منع قانونی برای جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در پست‌های مدیریتی اشاره و عنوان کرد: طبق آنچه در برنامه پنجم توسعه آمده نمی‌توانیم از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ آزاد در مدیریت‌ها استفاده کنیم و از توان نیروهای ولایی دانشگاه محروم شدیم.

احمدزاده از آمادگی خود برای حمایت از دانشگاه آزاد اسلامی  در تمام زمینه‌ها خبر داد و تصریح کرد: حتما به جامعه دانشگاهی و دانشگاه آزاد خواهیم پرداخت زیرا که دانشگاه آزاد دارای یک جریان ولایی، پاک و زلال است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر بتوانم خدمتی به مجموعه دانشگاهی استان خصوصا دانشگاه آزاد انجام دهم دریغ نخواهم کرد، گفت: از دستگاه‌های دولتی می‌خواهم دانشگاه را مورد حمایت قرار دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر کار میدانی برای رفع مشکلات فراوان در این استان تاکید کرد و گفت: از شهید سلیمانی الگو بگیریم و به مانند این بزرگوار برای رفع مشکلات مردم در میدان باشیم.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج دانشگاه کهگیلویه و بویراحمد یاسوج دانشگاه استاندار کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.

طی حکمی از سوی دکتر چگنی؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، «حمید طالبی» به عنوان «سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد» منصوب شد.

وی همچنین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و جهاددانشگاهی شیراز تدریس دروس تخصصی رشته مهندسی نفت را برعهده داشته است.

همچنین طی حکمی جداگانه به پاس زحمات ریحان بهادر مدیرعامل سابق که از ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • اندیشه‌های الهی به دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد