Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@02:51:12 GMT

ارزان‌ترین سانترال پاناسونیک

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۷۶۲۰

ارزان‌ترین سانترال پاناسونیک

آفتاب‌‌نیوز :

دستگاه سانترال پاناسونیک یکی از اصلی‌ترین بخش‌های مجموعه‌های کاری محسوب می‌شود. این دستگاه به منظور بهینه کردن ارتباطات تلفنی این مجموعه‌ها با مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرند. عملکرد اصلی یک سانترال پاناسونیک به این صورت است که خطوط شهری را دریافت کرده و آن‌ها را از طریق یک داخلی، در اختیار هر یک از کارمندان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها که مسائل اقتصادی حرف اول را در کشورمان می‌زنند، بسیاری از مدیران کسب و کار، به فکر ارزان‌ترین سانترال پاناسونیک هستند تا با خرید آن، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین دستگاه‌های سانترال پاناسونیک بپردازیم. اما نکته بسیار مهمی که در این زمینه وجود دارد و باید حتما به آن دقت کنید، این است که شما باید یک سانترال را انتخاب کنید که در درجه اول، پاسخ‌گوی نیاز‌های مجموعه کاری شما باشد. به عبارت دیگر، خرید یک سانترال ارزان که نتواند انتظارات شما را برآورده نماید، هیچ دردی را دوا نخواهد کرد. برای آشنایی با مناسب‌ترین مدل‌های سانترال پاناسونیک، در ادامه با ما همراه باشید.

دستگاه سانترال پاناسونیک چیست؟

در ابتدای این مقاله به صورت مختصر به کاربرد این دستگاه اشاره کردیم و اکنون قصد داریم کمی مفصل‌تر به بررسی سانترال‌های پاناسونیک بپردازیم. سانترال دستگاهی است که از یک ظرفیت مشخص برای دریافت خطوط شهری برخوردار است و در سوی مقابل، می‌تواند تا تعداد مشخص و از قبل تعیین شده‌ای، داخلی در اختیار مجموعه‌های کاری قرار بدهد. هر داخلی به یک تلفن سانترال وصل شده و به کارمندان اجازه می‌دهد به صورت همزمان به تمامی خطوط شهری دسترسی داشته باشند.

از مدل تلفن‌های سانترالی که با این دستگاه قابل اتصال هستند می‌توان به تلف ۷۷۳۰ اشاره کرد که می‌توانید از طریق صفحه قیمت تلفن سانترال پاناسونیک kx-t۷۷۳۰، اقدام به خرید و یا دریافت قیمت نمایید.

به این ترتیب، اولین فاکتور در رابطه با دستگاه‌های سانترال، ظرفیت آن‌ها است. این ظرفیت به تعداد خطوط شهری و داخلی‌های مجاز اشاره دارد. به همین دلیل است که سانترال‌های پاناسونیک به دو دسته کم‌ظرفیت و پرظرفیت تقسیم می‌شوند. مدل‌های کم‌ظرفیت برای مجموعه‌های کاری کوچک و متوسط (با خطوط شهری و کارمندان کم) مناسب هستند؛ این در حالیست که در اداره‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری بزرگ، باید از یک سانترال پاناسونیک پرظرفیت استفاده شود.

ظرفیت یک سانترال، تاثیر بسیار زیادی در قیمت نهایی آن دارد. البته عوامل مختلف دیگری هم در این رابطه موثر هستند. با این حال می‌توان گفت که هرچقدر یک سانترال پاناسونیک از قیمت پایین‌تری برخوردار باشد، قیمت پایین‌تری هم دارد. اما از طرفی دیگر باید به این نکته توجه داشته باشید که در زمینه ظرفیت سانترال، دو فاکتور مهم وجود دارند:

۱. ظرفیت اولیه: این ظرفیت به حداکثر خطوط شهری و داخلی پشتیبانی شده دستگاه به صورت پیش‌فرض اشاره دارد.

زد ظرفیت نهایی: این مفهوم به بیشترین ظرفیت خط شهری و داخلی یک سانترال، بعد از نصب انواع کارت‌های توسعه می‌پردازد؛ بنابراین ممکن است که یک مدل سانترال به صورت پیش‌فرض از خطوط شهری و داخلی زیادی پشتیبانی نکند، اما این پتانسیل را داشته باشد که ظرفیت آن با نصب کارت‌های توسعه تا حد زیادی افزایش پیدا کند. (مانند KX-TDE۶۰۰) بنابراین ما در تقسیم‌بندی سانترال‌ها از لحاظ ظرفیت، به ظرفیت نهایی آن‌ها توجه می‌کنیم.

همچنین بخوانید: تنظیمات تلفن سانترال

قیمت سانترال پاناسونیک در ایران

شرکت پاناسونیک سانترال‌های خود را در مدل‌های مختلف، با کاربری‌های متفاوت و قیمت‌های گوناگون به بازار عرضه می‌کند؛ بنابراین در انتخاب یک مدل مناسب، قیمت حرف اول را نمی‌زند؛ بلکه نیاز‌ها و وسعت کسب و کار شماست که قبل از هر چیزی باید مد نظر قرار بگیرد. به عنوان مثال، خرید یک سانترال پرظرفیت و با قیمت بالا، اصلا برای یک شرکت تجاری کوچک با ۳ خط شهری و ۱۰ کارمند منطقی نیست. دقیقا به همین ترتیب، خرید یک سانترال کم‌ظرفیت برای یک اداره بزرگ، مانند ریختن پول در جوی آب است!

به طور کلی می‌توان گفت قیمت سانترال پاناسونیک هم این روز‌ها اصلا ثابت نیست! قیمت این دستگاه با نوسان‌های بازار و قیمت ارز تغییر می‌کند و متاسفانه روز به روز در حال افزایش است؛ بنابراین اگر قصد راه‌اندازی یک مرکز تلفن را دارید، امروز سانترال پاناسونیک را بخرید و مطمئن باشید که نباید این کار را به فردا واگذار کنید!

ارزان‌ترین سانترال پاناسونیک

می‌توان ادعا کرد که در حال حاضر، دستگاه سانترال پاناسونیک مدل kx-tes۸۲۴ ارزان‌ترین سانترال پاناسونیک است که در بازار‌های کشورمان به فروش می‌رسد. این دستگاه به صورت پیش‌فرض از ۳ خط شهری و ۸ عدد داخلی پشتیبانی می‌کند. با افزودن یک کارت ۳ به ۸، می‌توانید ظرفیت آن را به ۶ داخلی و ۱۶ خط شهری افزایش دهید. (در این حالت، آن را به یکد دستگاه KX-TEM۸۲۴ تبدیل کرده‌اید). با افزودن یک کارت ۲ به ۸ دیگر، سانترال ۸۲۴ به بیشترین ظرفیت خود یعنی ۸ خط شهری و ۲۴ عدد داخلی می‌رسد. داخلی‌های این دستگاه از نوع آنالوگ و هیبرید هستند و امکان استفاده از تلفن‌های دیجیتال و تحت شبکه پاناسونیک را در این مرکز نخواهید داشت.

از دیگر ویژگی‌های سانترال ۸۲۴ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. دارای اپراتور گویا به صورت پیش‌فرض
۲. امکان استفاده از باتری بک‌آپ در صورت قطعی برق
۳. امکان نصب درب باز کن و کالرآیدی
۴. امکان راه‌اندازی موزیک پشت خط
۵. راه‌اندازی از طریق تلفن اپراتوری KX-T۷۷۳۰،

همان‌طور که مشاهده می‌کنید این دستگاه برای شرکت‌های تجاری کوچک و متوسط، می‌تواند یک انتخاب ایده آل باشد. این در حالیست که در مجموعه‌های کاری بزرگ، KX-TES۸۲۴ عملا هیچ کاربردی ندارد. اگر به دنبال یک دستگاه سانترال پرظرفیت ارزان قیمت هستید، باید به سراغ KX-NS۵۰۰ بروید. این دستگاه از حداکثر ۴۸ خط شهری و ۱۲۸ داخلی پشتیبانی می‌کند. نکته جالب توجه درباره این مدل، این است که از انواع داخلی‌های آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه پشتیبانی می‌کند و به نوعی یک سانترال آنالوگ و تحت شبکه محسوب می‌شود.

سانترال پاناسونیک را از کجا بخریم؟

برای خرید و راه‌اندازی دستگاه‌های سانترال پاناسونیک می‌توانید به فروشگاه ایده آل گستر مراجعه کنید. این شرکت به عنوان مرکز مجاز محصولات مخابراتی پاناسونیک، کلیه دستگاه‌های سانترال پاناسونیک را با مناسب‌ترین قیمت و به صورت کاملا اورجینال به خریداران عرضه می‌کند. علاوه بر این، تکنسین‌های فنی ایده آل گستر، تمامی مراحل نصب و راه‌اندازی مرکز تلفن مجموعه کاری شما را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌دهند.

دسترسی به ایده آل گستر

برای دسترسی به ایده آل گستر و استفاده از خدمات متنوع این شرکت، سه راه پیش روی شما عزیزان، قرار دارد:

۱. مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس www.ideal.org

۲. مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های ایده آل گستر (ویژه مشتریان عزیزی که در شهر تهران سکونت دارند)
توجه: لطفا قبل از هر اقدامی در زمینه خرید هر یک از محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، اطلاعات و مشاوره‌های لازم و تخصصی را از کارشناسان فروش ایده آل گستر، دریافت نمایید.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تبلیغات سانترال پاناسونیک سانترال پاناسونیک دستگاه های سانترال مجموعه های کاری دستگاه سانترال شهری و داخلی ایده آل گستر خطوط شهری صورت پیش راه اندازی سانترال ها مجموعه ها خط شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری زنجان از احصا ۵۵ طرح سرمایه‌گذاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: زنجان در حوزه زیتون و نساجی زنجیره کاملی دارد. - اخبار استانها -

اسماعیل شاجری مدیرکل سرمایه گذاری استانداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان زنجان فرصتی برای معرفی و فرصت‌ قابلیت‌های صادراتی استان به سرمایه‌گذاران است؛ استان زنجان از حضور سرمایه‌گذاران استقبال می‌کند و می‌توانیم فرصت‌های سرمایه‌گذاری که ما مطالعه کرده‌ایم را به آنان ارائه دهیم.

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری زنجان ادامه داد: 55 طرح و فرصت سرمایه‌گذاری احصا، جانمایی و لکه‌گذاری برای ارائه به متقاضیان سرمایه‌گذار شده است.

وی تشریح کرد: چهار طرح اطلس سرمایه‌گذاری تهیه شده و این استان به‌ عنوان استان پایلوت در کشور معرفی شده است. یکی از رویکردهای مهم دولت، ایجاد ارتباط نزدیک با بخش خصوصی است و نخستین گام در این خصوص، معرفی ظرفیت ها و توانمندی های داخلی و شناخت متقابل از ظرفیت های سایر کشورهاست که زمینه آن در نمایشگاه ایران اکسپو فراهم شده است.

شاجری گفت: با توجه به حضور بسیاری از هیات‌های تجاری خارجی و بازدید برخی سفرا ی کشورهای خارجی در این نمایشگاه، شرکت‌های بزرگ داخلی نسبت به معرفی و ارائه محصولات و توانمندی‌های خود اقدام کرده‌اند و در این دوره تمرکز بر توسعه زنجیره‌ها و شش گروه کالایی از محصولات شرکت‌های داخلی، شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات،‌ صنعت، فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی است و با حضور مدیران استانی، امکان تبادل نظر مذاکره و ارائه فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری به منظور جذب سرمایه گذار و همچنین ارتباط با فعالان اقتصادی داخلی و خارجی را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه سبب ایجاد گفتمان بین المللی و معرفی توانمندی‌هی کشورمان از زبان تجار بین المللی می‌شود و استان زنجان نیز تلاش دارد از این فرصت استفاده مطلوبی را ببرد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟