Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، میثم پیله فروش ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین که با حضور سلمانی معاون توسعه منابع و مدیریت وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل اقتصادی و دارایی یکی از نهادهای مهم در راستای توسعه و پیشرفت است و امور سرمایه گذاری باید در این اداره کل تمرکز یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرکت های خدمات سرمایه گذاری باید توسط بخش خصوصی اداره و توسط اقتصاد و دارایی نظارت شود، گفت: فرصت های سرمایه گذاری باید با هماهنگی دستگاه های مربوط به ویژه سند آمایش به روز رسانی شود که در این زمینه نیاز است مشوق های سرمایه گذاری دقیق و روشن باشد.

پیله فروش اضافه کرد: مجوزهای صادره باید فقط از طریق پنجره واحد صورت گیرد و اینگونه نباشد که سرمایه گذاری در استان انجام شود و در پنجره واحد نباشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ادامه داد: نظارت بر شبکه بانکی به ویژه بانک‌های بخش خصوصی یکی از موضوعات دیگری است که باید توسط این اداره کل با جدیت دنبال شود.

وی با بیان اینکه اختیارات استان در پرونده های بانکی و مالیاتی باید افزایش یابد، گفت: نظارت بر منابعی که دولت در اختیار بانک ها قرار داده، بیمه واحدهای صنعتی به ویژه واحدهای پرخطر و جمع آوری دقیق اموال دولت و برنامه برای استفاده بهینه از آنها از دیگر اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است  با حضور سلمانی معاون توسعه منابع و مدیریت وزیر اقتصاد و دارایی، میثم پیله فروش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های استان، آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد.

در این مراسم از خدمات بهنامی فر تقدیر و خلیلی خواه به عنوان مدیر کل جدید امور اقتصادی و دارایی معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین پیله فروش امور اقتصادی و دارایی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین المللی صادراتی اکسپو فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است وغرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است..

 شهرکی افزود: نمایشگاه بین المللی اکسپو از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران برگزار خواهد شد.
وی گفت: در این نمایشگاه هر یک از استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار  با اشاره به ظرفیت‌های معدنی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در حال احداث است.
شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در استان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

 

دیگر خبرها

  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال