Web Analytics Made Easy - Statcounter

امسال بسته به شرایط زمانی متفاوت، از جمله شدت گرفتن موج‌های کرونایی، نیاز بیشتری به آماده‌سازی و توزیع بسته‌های معیشتی بین اقشار کم برخوردار مشهد احساس می‌شد و بر همین اساس مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی، با پایش وضعیت مشمولان حمایت توسط شبکه خادمیاران رضوی در محلات شهر و احصاء نیاز‌های آن‌ها، نسبت اقلام غذایی و بهداشتی ضروری را تهیه و توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از ابتدای امسال تا به امروز ۷ هزار و ۹۶۵ بسته کمک‌معیشتی شامل اقلامی مانند برنج، ماکارونی، روغن، چای، شکر، حبوبات در مجموع به ارزش بیش از ۱۹ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال به همت بنیاد کرامت رضوی و همدلی نیکوکاران تهیه شد و با حضور خادمان و خادمیاران رضوی به دست خانوار‌های نیازمند حاشیه نشین مشهد و روستا‌های محروم خراسان رضوی رسید.

توزیع بیش از یک میلیون پرس غذای گرم

یکی دیگر از اقدامات محوری مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی، طبخ و توزیع غذای گرم بود و در اجرای این طرح انسان‌دوستانه، جمع قابل ملاحظه‌ای از اقشار و گروه‌های کم بضاعت مشهد اعم از ساکنین مناطق حاشیه‌ای، روستاییان، بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر کرونا، کارتن خواب‌ها و معتادان متجاهر با غذای گرم اطعام شدند. از ابتدای امسال افزون بر یک میلیون ۳۸۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و میان گروه‌های هدف توزیع شد.

تسویه حساب نیازمندان به میزان ۴ میلیارد ریال

از جمله دیگر طرح‌های حمایتی این مجموعه، اجرای مرحله جدید طرح «آقا حساب کردند» برای پرداخت بدهی‌های دفتری نیازمندان به فروشگاه‌های محل سکونتشان بود. در امسال ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای اجرای این طرح جمع‌آوری و برای تسویه حساب‌های دفتری خرده بدهکاران خواروبارفروشی‌های حاشیه شهر، لبنیاتی‌ها، پرداخت معوقات قبوض بدهکاران، تسویه حساب بیماران بستری در بیمارستان‌ها و پرداخت اجاره‌های عقب مانده مستاجرین نیازمند صرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی روستای محروم اقلام خوراکی غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: با کاشت ۸۵ هزار پیاز لاله در ضلع شمالی بوستان ملت و برگزاری جشنواره لاله دربیش از هزار مترمربع مساحت این فضا با استقبال و بازدید حداکثری زائران و مجاوران در مشهد روبه رو شد.

حسین مختاری افزود: ۱۵ هزار پیاز لاله  هم در باغ گل‌ها کاشته شد و این فضا نیز با استقبال گسترده‌ای روبه رو شد.

وی گفت: با توجه به استقبال از این جشنواره در نظر است در سال‌های آتی این جشنواره با توسعه و اقدامات بیشتری انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد با هدف ارتقاء هر چه بیشتر جشنواره‌های لاله مشهد از سه باغ گل‌های لاله در تهران و جشنواره‌های  آسارا،   چمران و باغ ایرانی در ونک بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است