Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@19:09:10 GMT

تعداد پناهجویان فراری از اوکراین به ۸۳۶ هزار تن رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۸۴۲۹

تعداد پناهجویان فراری از اوکراین به ۸۳۶ هزار تن رسید

آفتاب‌‌نیوز :

کمیساریای عالی آوارگان سازمان ملل متحد با انتشار گزارشی درباره ابعاد انسانی حمله روسیه به اوکراین اعلام کرد: در پی حمله روسیه به اوکراین در هفت روز گذشته ۸۷۴ هزار آواره به کشورهای همسایه پناه برده‌اند.

به گزارش تی آر تی، براین اساس، ۴۵۳ هزار و ۹۸۲ اوکراینی‌ به لهستان، ۱۱۶ هزار و ۳۴۸ تن به مجارستان، ۷۹ هزار و۳۱۵ نفر به مولداوی، ۶۷ هزار تن به اسلواکی، ۴۴ هزار و ۵۴۰ نفر به رومانی، ۴۲ هزار و ۹۰۰ نفر به روسیه و شمار دیگری نیز به دیگر کشورهای اروپایی پناه برده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روزهای گذشته ۵۱.۹ درصد از آوارگان اوکراینی وارد لهستان شده‌اند.

کمیساریای عالی آوارگان سازمان ملل متحد همچنین از ورود ۹۶ هزار تن از دونتسک و لوهانسک به روسیه در تاریخ ۱۸ تا ۲۳ فوریه خبر داده است.

کمیساریای عالی آوارگان سازمان ملل متحد نسبت به افزایش آوارگان اوکراینی در اروپا به بیش از ۴ میلیون نفر در صورت ادامه حملات روسیه به این کشور هشدار داده است.

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد پیش از این اعلام کرده بود که سازمان ملل متحد به ارائه کمک به غیرنظامیان در اوکراین «صرف نظر از هویت یا مکان آنها» ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حمله روسیه به اوکراین سازمان ملل آنتونیو گوترش سازمان ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بمباران عقبه اوکراینی‌ها با بمب‌های نیم تنی

بازدید 10 روسیه حملات سنگینی بر روی خطوط پشتیبانی اوکراین از مرز لهستان انجام داده است. حالا نیروی هوایی روسیه یک ویدیوی متفاوت از مراحل تسلیح و بمباران با جنگنده سوخو 34 منتشر کرده است. در این ویدیو که از چندین زاویه گرفته شده، بمب‌های نیم تنی FAB-500 که با کیت‌های هدایت دقیق تجهیز شده‌اند و با بالک‌هایی به سمت هدف پرتاب می‌شوند، مورد استفاده قرار گرفته‌اند. تصاویر این عملیات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • لازارینی: امیدوارم اسرائیل مانع سفر یکشنبه من به غزه نشود
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • عملیات بمباران عقبه اوکراینی‌ها با بمب‌های نیم تنی