Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخلص الائمه گفت: لازم است عملیات یادمان شهدای مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان تا پایان سالجاری انجام شود و شهرداری اراک نسبت به انجام تعهدات خود اهتمام لازم را داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ دکتر فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی عصر امروز در نشست شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار کرد: لازم است عملیات یادمان شهدای مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان تا پایان سالجاری انجام شود و شهرداری اراک نسبت به انجام تعهدات خود اهتمام لازم را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشارکت صنایع در تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یک ضرورت مهم است و اداره کل حفظ آثار با در نظرگرفتن سیاست های تشویقی صنایع و مراکز صنعتی را در این خصوص مشارکت دهد.

استاندار مرکزی بیان کرد:دفاع مقدس باید در هویت و نمادهای شهری نمود داشته باشد و مدیریت شهری در این خصوص برنامه ریزی کند.

وی ادامه داد: پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس سرمایه های عظیم کشور هستند و باید از آنها به خوبی استفاده کرد و فرصت ها را در این خصوص غنیمت شمرد.

مخلص الائمه تأکید کرد: نامگذاری کوچه ها و اماکن شهری به نام شهدا از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری است و شورای نامگذاری استان باید در این خصوص اهتمام ورزد.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت ارشد استان مرکزی عزم و اراده کافی برای تکمیل مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس را دارد و در این راستا اقدامات لازم و پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله

به گزارش ورزش سه، دیدار آلومینیوم و پرسپولیس در وقت‌های قانونی و وقت اضافه با تساوی به پایان رسید و در ضربات پنالتی، آلومینیوم به پیروزی رسید تا سرخپوشان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از دور رقابت‌ها کنار برود. اوسمار ویه‌را پس از این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و در خصوص این دیدار صحبت کرد.

صحبت‌های ابتدایی؟
بازی هم از نظر احساسی و هم از نظر فیزیکی برایمان سنگین شد. ما نتوانستیم بازی‌ای را همیشه انجام دادیم، انجام بدهیم. آلومینیوم توانست یک ریتم ثابت را بازی کند‌. ما باید سعی کنیم اشتباهاتی را که مرتکب شدیم، جبران کنیم، چون لیگ را در پیش داریم و بازی‌ها سخت هستند.

* تعویض‌ها و خروج ستاره‌ها از زمین؟
گاهی اوقات باید تعویض‌هایی انجام بدهیم که بازیکنانی که وارد زمین می‌شوند، حس رقابت بیشتری داشته باشند. ما با همین بازیکنان تعویضی توانستیم در وقت‌های اضافه دو گل بزنیم و جلو بیفتیم. امروز مشکل ما در بخش هجومی نبود، بلکه در بخش دفاعی مشکل داشتیم. در بازی حذفی نمی‌توانیم یک گل در دقیقه ۹۵ و یک گل در دقیقه ۱۲۰ بخوریم.

* چهار شکست پرسپولیس در اراک در پنج بازی؟
در بازی قبل هم که ۱-۰ باختیم گفتم بازی با آلومینیوم در اراک خیلی سخت است. ما در این بازی متفاوت‌تر از لیگ بودیم. این بازی برای ما متفاوت بود‌. فرق این بازی با بازی قبلی این بود که بود می‌دانستیم چه کار می‌کنیم و استراتژی داشتیم. ما بعد از اینکه گل دوم را خوردیم، عیسی و دانیال شانس دو به یک داشتند که می‌توانستند گل سوم را بزنند و بازی را تمام کنند. اگر می‌توانستیم این کار را انجام بدهیم، شاید بازی تمام شده بود. آمار نشان می‌دهند که چرا چند بازی اینطور شده است.‌ ما باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم‌ مشکلات را حل کنیم، چون سال‌های دیگر هم اینجا بازی خواهیم داشت.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • واکنش شهرداری نسبت به قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود