Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:56:05 GMT

فرماندار: بیش از ۶ هزار شغل در همدان ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۸۶۹۹

فرماندار: بیش از ۶ هزار شغل در همدان ایجاد شد

به گزارش ایرنا «محمد علی محمدی» روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان همدان افزود: اشتغال ایجاد شده در این شهرستان اشتغال واقعی و به ثمر رسیده است.

وی یکی از مهمترین فعالیت ها در حوزه برنامه ریزی فرمانداری را مباحث اقتصادی و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری عنوان و بر ضرورت برنامه محوری در حوزه اشتغال تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار همدان یادآوری کرد:ایجاد اشتغال نجات یک خانواده از همه آسیب های احتمالی است.

وی اصلاح الگوی کشت در حوزه کشاورزی را ضروری دانست و افزود: در همین راستا سند راهبردی مصرف بهینه آب با کار کارشناسی در جهادکشاورزی و منابع آب تنظیم شده است.

محمدی ادامه داد: در سند راهبردی مصرف بهینه آب برنامه ای مشخص تا سال ۱۴۰۵ پیش رو داریم که کاهش کشت محصولات آب‌بر مانند سیب زمینی از جمله موارد مشخص شده در این سند است.

وی با بیان اینکه در توسعه کشت های گلخانه ای سهمیه ۱۱.۵ هکتاری شهرستان در سالجاری محقق شده است از جهادکشاورزی خواست تا به موضوع خاک ورزی ورود جدی پیدا کند.

فرماندار همدان تصریح کرد: پیگیری های خوبی برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی شهرستان صورت گرفته است که در این راستا مجتمع کشت و صنعت یاس در روستای «عبدالرحیم» در دست اجرا است که برای تسریع در روند کار، جهاد کشاورزی باید برای جذب سرمایه گذار تلاش کند.

وی با انتقاد از استعلام های زمان بر برای سرمایه گذاران، ادامه داد: در برخی پروژه ها بروکراسی اداری گلوی سرمایه گذاران را می گیرد و برخورد های سخت گیرانه بسیاری از سرمایه گذاران را از استان فراری می دهد.

محمدی از پیگیری مستمر راه اندازی مجتمع زنجیره مرغ سبز فدک در بخش قهاوند خبرداد و افزود: عملیات اجرایی این طرح بزرگ با سرمایه گذاری یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی همزمان با دهه فجر آغاز شد که راه اندازی آن موجب تحول در تولید و تامین مرغ، تخم مرغ و دیگر فرآورده های مرتبط استان می‌شود.

وی با بیان اینکه آمادگی های لازم برای سفرهای نوروزی در ستاد خدمات سفر کشور، استان و شهرستان انجام شده است، اضافه کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا در نوروز امسال پس از ۲ سال تقاضای سفر و شرایط کرونایی هدایت سفرهای نوروزی متناسب با وضعیت کرونایی در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار همدان همچنین از راه اندازی بازارچه های محلی در پنج نقطه از شهر خبر داد و ادامه داد: با هماهنگی انجام شده و از طریق توزیع اقلام مورد نیاز مقطعی مردم در فروشگاههای منتخب، خودروهای سیار و برپاکردن سازه های موقت با چادر، تامین کالاهای مورد نیاز مردم تسهیل می شود.

در این نشست از زحمات ۱۵ ماهه «یزدان آزرمی» تقدیر و «علی اکبر سلطانی راد» به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان همدان معرفی شد.

برچسب‌ها شهر همدان کشاورزی اشتغال زایی محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر همدان کشاورزی اشتغال زایی شهر همدان کشاورزی اشتغال زایی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود