Web Analytics Made Easy - Statcounter

امشب (11 اسفند) نوبت به هدایت شعار غفاری رسید تا تیم قرن خود را انتخاب کند. مهدی حدادپور در تماس تلفنی با این پیشکسوت نظر ایشان در خصوص تیم منتخب و برترین های قرن را جویا شد

هدایت شعار غفاری در پروژه برترین های قرن فوتبال و ورزش ایران شرکت کرد. شعار غفاری بازیکن تیم ملی ایران در مقدماتی المپیک 1980 مسکو و جام ملت های 1980 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین او بازیکن تیم هایی چون پاس و هما بوده است.

این پیشکسوت تیم برتر خود را بدین شکل اعلام کرده است:

دروازه بان:

ناصر حجازی را در این پست انتخاب می کنم. یک دروازه بان بزرگ و با شعور بود که افتخار بازی در کنارش را در جام ملتها و مقدماتی المپیک داشتم.

دفاع راست:

حسن نظری انتخاب من در این پست است. او دفاع راستی شایسته و بی نظیر بود. نظری تنها تا 23 سالگی در فوتبال ایران مطرح بود اما با همین سن کم هم نام نیکی از خود به جای گذاشت.

مدافعان میانی:

حسن حبیبی انتخاب اول من در این پست است. یک مدیر به تمام معنا و مدبر در داخل میدان و خارج از زمین بود. او وقتی بازی هم می کرد یک مربی خوب داخل میدان بود. دیگر انتخابم در این پست نصرالله عبداللهی است. یک دفاع پوششی خونسرد و قدرتمند بود که دینش را به فوتبال ایران به بهترین شکل ادا کرد.

دفاع چپ:

انتخابم در این پست آندرانیک اسکندریان است. دفاعی بی نظیر که حتی برای تیم منتخب جام جهانی 1978 هم انتخاب شد.

هافبک دفاعی:

پرویز قلیچ خانی را در این پست انتخاب می کنم. قلیچ خانی در تمام صفات یک فوتبالیست توانا بود. تنها سرعتش کم بود اما سایر ویژگی های یک مهاجم حرفه ای به تمام معنا را داشت.

هافبک نفوذی:

عبدالرضا برزگری. هافبک تکنیکی و با شعوری بود که اوجش به دوران انقلاب و جنگ خورد و استعدادهایش برای نمایش در فوتبال ایران تلف شد.

هافبک راست:

علی پروین انتخاب من در این پست است. او در تمام مناطق خط هافبک سرآمد بود و توانایی فوق العاده ای در مدیریت تیم داشت.

هافبک چپ:

در این پست علی کریمی را انتخاب می کنم. تکنیک جادویی ناب و منحصر به فردی داشت که او را از بسیاری مهاجمان دیگر فوتبال ایران متمایز می کرد.

مهاجمان:

علی دایی انتخاب اول من در این پست است. گلزن بزرگ و بین المللی که تعداد گلهایش در تیم ملی از کل گلهای برخی از مهاجمان دیگر هم بیشتر بود. دیگر انتخابم در این پست حمید علیدوستی است. مهاجم باهوش و با تکنیک و توانایی بود که خارج از پرسپولیس و استقلال بود اما همیشه مورد توجه هر دو تیم بود.

سه بازیکن قرن:

پرویز قلیچ خانی نفر اول، حسن حبیبی نفر دوم و علی دایی نفر سوم.

مربیان قرن:

حسن حبیبی در بخش مربی ایرانی و کارلوس کی روش در بخش مربی خارجی.

تیم قرن:

تیم ملی ایران در جام جهانی 1978.

داور قرن:

علیرضا فغانی.

سه ورزشکار قرن:

عبدالله موحد نفر اول، محمد نصیری نفر دوم و حمید سوریان نفر سوم.

اخبار داغ 

یزدانی و مرادمند اینستاگرام مجیدی را آنفالو کردند! فریدون زندی موقتا سرمربی دینامو درسدن شد طرح لو رفته جدید از توپ جام جهانی 2022 قطر / عکس جیمی واردی، نمونه انگلیسی قالی کرمان! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: من در این پست فوتبال ایران شعار غفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر تا حد زیادی تکلیف قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد.

در ورزشگاه مملو از جمعیت آزادی تهران، پرسپولیس در شرایطی میزبان سپاهان است که سرخ‌ها با کلین شیت‌های متوالی‌شان در لیگ برتر عنوان برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل خورده را تا هفته بیست و چهارم به دست آورده‌اند.

از طرفی سپاهانی‌ها که ۴۴ گل زده‌اند و با اختلاف زیاد برترین خط حمله لیگ هستند باید در ورزشگاه آزادی برای باز کردن دروازه پرسپولیس تلاش کنند.

پرسپولیس که در پی رسیدن به صدر جدول است نمی‌خواهد مقابل برترین خط حمله لیگ قافیه را ببازد و باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند به روند کلین شیت‌های‌شان در لیگ ادامه بدهند یا خیر.

دیگر خبرها

  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌