Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، حسن تاجیک در جریان بازدید از «نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، درباره اقدامات صورت گرفته در صندوق بازنشستگی کشوری افزود: دستاوردهای معاونت‌ها و واحدهای مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه سازمان‌ها و صندوق‌های تابعه به خوبی در این نمایشگاه عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بودجه محور شدن شرکت‌ها و رصد آنها در راستای اجرای برنامه‌های مصوب از دیگر اقدامات اثرگذار در حوزه اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا است که به ویژه در ۶ ماه اخیر با دقت و وسواس خاصی این موضوعات رصد شده است.

تاجیک با اشاره به اقدام و سیاست دیگری که در سودآوری شرکت‌ها و مدیریت هزینه‌ها به خصوص در ذیل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا انجام شده و اثرگذار بوده است، گفت: تدوین بودجه ۱۴۰۱ شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا در حال انجام است که در کنار آن در حال تدوین برنامه و استراتژی های این شرکت برای تحقق بودجه سال آینده هستیم.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با مجموع این اقدامات به افزایش سودآوری شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و به تبع آن حوزه اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری کمک کنیم تا وابستگی این صندوق برای تامین حقوق بازنشستگان عزیز از محل منابع دولت کاهش یابد؛ امیدواریم این مهم همانطور که در سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاد در سال آینده نیز به شکل مطلوب تری ادامه یافته و این وابستگی کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، ادامه داد: اگر این نمایشگاه ارزشمند، در فضای باز و در محل دارای دسترس برگزار می‌شد، به طور قطع هم بازدید عمومی بیشتری صورت می‌گرفت و هم دستاوردهای بیشتری را می‌شد به عموم عرضه داشت.

تاجیک تصریح کرد: اقداماتی برای تدوین برنامه‌های زیرساختی و سند راهبردی فعالیت‌های دولت سیزدهم انجام شده که بخش‌هایی از آن در همین دوره ۶ ماهه به ثمر نشسته است.

وی افزود: علاوه بر اقدامات زیرساختی، فعالیت‌هایی نیز در بخش مسوولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی و دستگاه‌های تابعه انجام شده که قابل توجه بوده است.

نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم از ۷ تا ۲۰ اسفند ماه در طبقه ۱۱ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برپا است و صندوق بازنشستگی کشوری به همراه سایر واحدها و سازمان های تابعه این وزارتخانه در قالب غرفه ای، عملکرد و فعالیت های این صندوق را ارائه می کند.

برچسب‌ها صندوق بازنشستگی کشوری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی کشوری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم صندوق بازنشستگی کشوری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا صندوق بازنشستگی کشوری کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر برنامه ریزی انجام شده طرح سه روزه ویژه مقابله با سرقت مغازه در استان بوشهر با بهره گیری از ظرفیت دوایر تجسس و پلیس آگاهی اجرا که تلاش پلیس استان منجر به شناسایی و دستگیری ۹ نفر سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت مغازه با استرداد اموال سرقتی مکشوفه به افراد مالباخته شد.

وی افزود: معدل کشف سرقت مغازه استان بوشهر در سال جاری میزان ۸۰ درصد به دست آمده، و افزایش ۶۰ درصدی کشفیات این سرقت مهم در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل منجر به کاهش ۲۸ درصدی وقوع سرقت مغازه در سال جاری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر به نقش مؤثر مردم در رعایت توصیه‌ها و نکات ایمنی و همراهی و همکاری با پلیس در کسب این موفقیت اشاره و تاکید کرد: نصب تجهیزات مراقبتی الکترونیکی و تقویت حفاظت فیزیکی مناسب این اماکن در کنار ایجاد اشتغال و کارآفرینی و از همه مهم‌تر پیشگیری و درمان به موقع مصرف کنندگان مواد مخدر می‌تواند در کاهش بیشتر وقوع این سرقت مؤثر باشد.

کد خبر 6091500

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین