Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@16:17:25 GMT

رایزنی بشار اسد با رئیس سازمان حشد الشعبی عراق

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۸۷۶۴

رایزنی بشار اسد با رئیس سازمان حشد الشعبی عراق

فالح الفیاض رئیس سازمان الحشد الشعبی در رأس هیأتی وارد دمشق شد و با بشار اسد دیدار کرد.

به گزارش مشرق، «فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد الشعبی امروز (چهارشنبه) در پایتخت سوریه با بشار اسد رئیس‌جمهور این کشور دیدار کرد.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در این دیدار زمینه‌های همکاری دو کشور عراق و سوریه، به خصوص در عرصه امنیتی و مسائل مربوط به تأمین امنیت مرزها و مبارزه با تروریست‌های حاضر در این منطقه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف همچنین بر لزوم تلاش در راستای مقابله با کشورهای حامی تروریسم تأکید کردند؛ کشورهایی برای احیای دوباره گروهک‌های تروریستی و بحران‌آفرینی در عراق و سوریه اقدام می‌کنند.

این سومین سفر فالح الفیاض به دمشق و دیدار با بشار اسد از ابتدای سال شمسی جاری است. دیدارهایی که مسأله تأمین امنیت مناطق مرزی در همکاری الحشد الشعبی و ارتش سوریه جزو مسائل اصلی مطروحه بوده است.

به گفته مقامات عراقی مرز میان عراق و سوریه عمق راهبردی فعالیت تروریست‌های داعش و مبدأ حرکت تروریست‌ها به داخل شهرهای عراق جهت خرابکاری و اقدام تروریستی محسوب می‌شود.

تأکید دو طرف بر لزوم تأمین امنیت مناطق مشترک مرزی، در شرایطی است که کارشناسان عراقی حضور پایگاههای ارتش آمریکا در این مناطق را عاملی برای آزادی عمل تروریست‌های داعش می دانند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت ارتش سوریه حشدالشعبی سازمان حشد الشعبی عراق بشار اسد عراق خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت بشار اسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه

وزارت دفاع سوریه ویدیویی از حمله به تروریست‌ها منتشر کرد. خودروهای زرهی تروریست‌ها در این حمله هدف قرار گرفت.

دریافت 21 MB به گزارش مشرق، وزارت دفاع سوریه صحنه‌هایی را از هدف قرار دادن خودروهای زرهی تروریست‌ها در حومه‌های حلب و ادلب و انهدام چند پهپاد در حومه لاذقیه منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد