Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندار کهگیلویه در همایش دورهمی انجمن خوشنویسان بلاد شاپور دهدشت با اشاره به نقش هنر در سلامت روان و توسعه فرهنگ گفت: در دورهمی هنرمندان خوشنویس دهدشتی اقدام زیبایی در خصوص کتابت نام مبارک حضرت محمد مصطفی (ص) صورت گرفته است.

سید عبدالعزیز موسوی افزود: با حمایت این هنر و جامعه هنرمندان می‌توان باعث ارتقا سطح فرهنگ و هنر شهرستان در عرصه‌های استانی و ملی باشیم که تلاش می‌شود تا این مهم در شهرستان محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول گروه خوشنویسان بلاد شاپور دهدشت نیز گفت: در انجمن خوشنویسان بلاد شاپور ۸۵ هنرمند فعالیت دارند که در این همایش و دورهمی ۳۵ خوشنویس شرکت کردند.

صادق حاج هاشمی افزود: این انجمن ۴ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در مناسبت‌های مختلف اقدام به کتابت قرآن، شعر و احادیث نموده تا با زبان هنر ارادت قلبی خود را به ائمه اطهار و فرهنگ اسلامی و ایرانی خود نشان دهند.

کد خبر 5437293

منبع: مهر

کلیدواژه: خوشنویسی حوزه هنری فرهنگ ایرانی اسلامی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا مبعث شیوع کرونا گرگان اردبیل سفر استانی واکسن کرونا مشهد سانحه تصادف لیگ برتر فوتبال ایران گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش با بیان اینکه در ابتدا ۱۶۰ مدرسه ابتدایی ناحیه یک، پس از برگزاری آزمون‌های خوشنویسی در کلاس درس، از هر کلاس یک دانش آموز خوشنویس را به اداره آموزش و پرورش ناحیه یک معرفی کردند گفت: بیش از ۶۰۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان دختر و پسر معرفی شدند.

امینی با بیان اینکه از بین آثار رسیده ۲۶۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان برگزیده شد که بصورت حضوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۶ به رقابت پرداختند گفت: این جشنواره در بین دانش آموزان پایه سوم تا ششم ناحیه یک برگزار شد.

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش  گفت: نتایج نهایی و نفرات برتر این جشنواره قبل از اتمام سال تحصیلی به مدارس اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سالفه دریانوردان، دورهمی اهل دریا با داستان‌هایی از قشم تا هند و آفریقا
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران