Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار بوشهر با بیان اینکه سطح روابط تجاری و اقتصادی بوشهر و قطر توسعه می‌یابد گفت: در این راستا طرح‌های مهمی برای پشتیبانی قطر در مسابقات جام جهانی اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، احمد محمدی‌زاده شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح مرکز قرنطینه دامپزشکی بوشهر با مشارکت سرمایه‌گذار قطری با بیان اینکه توسعه روابط اقتصادی با کشور قطر یکی از سیاست‌های مهم دولت و استان بوشهر است اظهار داشت: دنبال توسعه روابط اقتصادی همانند روابط سیاسی و امنیتی با کشور دوست ، همسایه و برادر قطر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افتتاح مرکز قرنطینه دامپزشکی در بوشهر را در راستای همکاری با کشور قطر دانست و بیان کرد: در این ایستگاه دام‌های ایرانی به مقصد کشورهای حاشیه جنوبی خلیج‌فارس و دام‌های دیگر از دیگر نقاط دنیا در این ایستگاه نگهداری و قرنطینه و سپس صادر می‌شود.

استاندار بوشهر با اینکه این ایستگاه برادران قطری انجام داده‌اند خاطر نشان کرد: این طرح به‌عنوان اقدام اول اجرا شده و قرار است در تکمیل آن یک کشتارگاه صنعتی بزرگ و صنایع بسته‌بندی گوشت قرمز ایجاد شود.

محمدی‌زاده عرضه دام به داخل و خارج از کشور را از اهداف راه‌اندازی مرکز قرنطینه دامپزشکی بوشهر دانست و تصریح کرد: استان بوشهر به‌عنوان وارد کننده دام و صادر کنندگان گوشت قرمز می‌شود که در این راستا جهاد کشاورزی و دامپزشکی استان بوشهر با سرمایه‌گذار قطری در اجرا زیرساخت‌های لازم همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به کشور قطر تفاهم‌نامه‌های گوناگون برای ارتقا سطح روابط تجاری و اقتصادی ایران و قطر منعقد شد افزود: در سفر رئیس جمهور به قطر، ایران به‌عنوان پشتیبانی این کشور در مسابقات جام جهانی تعیین شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مرکز قرنطینه دامپزشکی بوشهر می‌تواند در پشتیبانی‌ مواد پروتئینی مورد نیاز برای مسابقات جام جهانی قطر موثر باشد خاطر نشان کرد: البته در مورد خطوط پروازی و فعالیت فرودگاهی، اسکان مسافر و دیگر طرح‌ها زیرساخت‌هایی در بوشهر و کیش آماده می‌شود تا در جام جهانی به کشور قطر کمک و پشتیبانی کند.

بر اساس پروتکل‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه‌ها بین ایران و قطر، طرح‌های مهمی در ایران اجرا می‌شود

سرمایه‌گذار قطری نیز اهمیت اجرا مرکز قرنطینه دامپزشکی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بر اساس پروتکل‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه‌ها بین ایران و قطر، طرح‌های مهمی در ایران اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بوشهر به‌عنوان مرکز قرنطینه دامپزشکی انتخاب شده است خاطر نشان کرد: زمین و محل اجرا این قرنطینه در بوشهر مطلوب و مناسب است و استانداردهای بهداشت جهانی مورد توجه قرار دارد.

فرصت طلایی اقتصادی ایران برای رویداد جام‌ جهانی 2022 قطر رو به اتمام!/ لزوم تشکیل قرارگاه مرکزی با دستور ویژه رئیس‌جمهور + فیلمامام جمعه کاشان: سفر رئیس‌جمهور به قطر دستاوردهای خوبی برای کشور داشتگفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه قطر با امیرعبداللهیان

سرمایه‌گذار قطری مقابله با بیماری دام را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در  قرنطینه دام بوشهر تلاش می‌شود بیماری‌ها مهار و کنترل شود و در این زمینه سلامت دام‌ها حائز اهمیت است.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر رئیس جمهور گذار قطری جام جهانی کشور قطر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه

سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی با دستور کار "بررسی آخرین وضعیت پروژه های اقتصادی با کشورهای آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان و ترکمنستان" در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشورهای مذکور، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشورها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

در ادامه آخرین وضعیت طرح ها و پروژه‌های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکارهای برطرف کردن آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود