Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@02:40:27 GMT

رونمایی از گوشی‌های مقرون به‌صرفه سری ZTE Blade V40

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۹۰۴۱

رونمایی از گوشی‌های مقرون به‌صرفه سری ZTE Blade V40

فرارو- به تازگی از چهار گوشی هوشمند محصول شرکت ZTE از سری Blade V40 رونمایی شده است. گفته شده که یکی از این مدل‌ها با قابلیت اتصال 5G ارائه می‌شود.


به گزارش فرارو، شرکت ZTE از سری جدید Blade V40 با چهار مدل جدید رونمایی کرد که هر چهار مدل در ماه آوریل در بازار جهانی عرضه خواهند شد. ما هنوز اطلاعاتی درباره قیمت نداریم، اما مشخص است که گوشی‌های مقرون به صرفه‌ای خواهند بود؛ چرا که پیشتر هم مدل‌های Blade همگی ارزان قیمت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوآوری‌ای که شرکت ZTE انجام داده، افزودن قابلیت 5G به یکی از این مدل هاست.


گفته می‌شود، گوشی ZTE Blade V40 Pro بهترین مدل در این سری است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل AMOLED است. این نمایشگر دارای قابلیت پوشش کامل طیف رنگی DCI-P3 نیز می‌باشد. این گوشی آینده از چیپست Unisoc T618 استفاده می‌کند. این تراشه با فرایند ۱۲ نانومتری دارای دو هسته Cortex-A75 با کلاک ۲ گیگاهرتز می‌باشد. این پردازنده همچنین با کارت گرافیک Mali G52 MP2 و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی جفت شده است. در مورد نرم افزار دستگاه نیز می‌دانیم که از اندروید ۱۱ با سیستم عامل MyOS 11 استفاده می‌کند.


این گوشی یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در پنل پشتی خود دارد. باتری بزرگ ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی دارای شارژ سریع ۶۵ واتی است. با توجه به این سرعت شارژ، باتری این مدل، سریع‌ترین باتری در گوشی‌های Blade تاکنون است.


مدل دیگر این سری مدل پایه ZTE Blade V40 است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ است. پردازنده این دستگاه نیز مانند مدل پرو چیپست Unisoc T618 می‌باشد، اما این پردازنده در این گوشی با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی جفت شده است. در مورد نرم افزار هم می‌دانیم که این گوشی نیز MyOS 11 بر مبنای اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند.


دوربین اصلی پنل پشتی این مدل یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است. یک دوربین ماکرو و یک سنسور عمق نیز به آن متصل می‌شود. همچنین در پنل جلویی، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی با سرعت ۲۲.۵ وات شارژ می‌شود. هر چند سرعت این شارژ به اندازه مدل پرو نیست، ولی باز هم شارژ سریعی محسوب می‌شود.


مدلی که به قابلیت 5G مجهز شده است، با نام ZTE Blade V40 5G عرضه خواهد شد. این مدل دارای پردازنده Dimensity 700 است. این پردازنده ۷ نانومتری دارای دو هسته ۲.۲ گیگاهرتزی Cortex-A76 است. این تراشه همچنین با کارت گرافیک Mali G57 MC2 و یک آنتن ۳۶۰ درجه برای اتصال پایدار ارائه خواهد شد. مودم این تراشه سرعت دانلود حداکثر ۲.۷۷ گیگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. تراشه Dimensity 700 در این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است.


این مدل 5G یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. این مدل نیز به مانند دو مدل قبلی روی سیستم عامل MyOS 11 مبتنی بر اندروید ۱۱ اجرا می‌شود. این گوشی همچنین به یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در پنل پشتی مجهز است. انرژی این گوشی توسط یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۲۲.۵ واتی تأمین می‌شود. البته شایان توجه است که در برخی مناطق یک باتری ۵۱۳۰ میلی آمپر ساعتی ارائه خواهد شد.


آخرین مدل نیز ZTE Blade V40 Vita نامیده می‌شود که بالاترین نرخ تازه‌سازی نمایشگر را در میان این مدل‌ها دارد. این گوشی دارای نمایشگر بزرگ ۶.۷۵ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز است. البته این مدل تنها وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ را ارائه می‌کند. این مدل نیز مانند سایر مدل ها، MyOS 11 مبتنی بر اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی نیز روی این گوشی قرار داده شده است. باتری مدل ویتا کاملا مشابه مدل 5G است. این گوشی به یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی (در برخی مناطق ۵۱۳۰ میلی آمپر ساعتی) با شارژ سریع ۲۲.۵ واتی مجهز شده است.


در مورد سخت افزار این مدل نیز گفته شده که توسط یک چیپست Unisoc با CPU هشت هسته‌ای تغذیه می‌شود. ظرفیت رم این مدل تنها ۳ گیگابایت است، اما در نقطه مقابل به فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی نسبتاً سریع UFS 2.2 مجهز است. به علاوه یک اسلات کارت سه‌گانه (شامل جایگاه دو سیم کارت و یک میکرو اس دی) در این مدل وجود دارد.
مسلم است که در روز‌های آینده اطلاعات بیشتری از شرکت ZTE در مورد چهار مدل Blade V40 منتشر می‌شود.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو

کلیدواژه: میلی آمپر ساعتی ۱۲۸ گیگابایت اندروید ۱۱ یک دوربین شارژ سریع مدل نیز شرکت ZTE

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان

وحید واسطه گفت: از ابتدای مهر ۱۴۰۲ تا ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ در حدود ۳۹ میلیون متر مکعب آب در مخازن سد‌های استان وارد شد.

او گفت :اکنون ۵۰ میلیون متر مکعب آب در مخازن سد‌های استان ذخیره‌سازی شده ودر مجموع ۲۲ درصد از ظرفیت مخازن سد‌های استان ذخیره آب دارد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان در ادامه گفت: در سال آبی جاری ۱۹۵ میلیمتر بارش ثبت شد که ۴۱ میلیون متر مکعب ورودی آب به سد‌های استان داشتیم، امابارش‌ها هفت درصد از میانگین ۳۰ سال اخیر کمتر است.

به گفته واسطه اکنون میزان ذخیره آبی در مخازن این سد‌های استان ۵۵ میلیون متر مکعب است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان درادامه با بیان اینکه امسال علارغم بارش‌های خوب بهاره امسال فقط ۵۰ میلیون متر مکعب آب و ۱۰ درصد کمتر پارسال در مخازن سد‌ها آب وجود دارد، گفت: این کاهش منابع آبی باعث می‌شود امسال فقط ۱۶ میلیون مترمکعب به بخش کشاورزی تحویل بدهیم یعنی ۹ میلیون متر مکعب کمتر از سال گذشته آب به بخش کشاورزی اختصاص می‌یابد.

خراسان شمالی هشت سد با ظرفیت ۲۲۲ میلیون متر مکعب آب دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • آیا از لوله سیاه آهنی برای مصارف کشاورزی می‌توان استفاده کرد؟
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!