Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها‌- نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اهمیت دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی گفت: ایران اسلامی در طول ۴۳ سال اخیر با محاصره و تحریم دشمنان مواجه بوده و همه دستاوردها و خدمات انجام شده در این شرایط بوده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان ، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در همایش بصیرتی ناظرین امین که به همت شورای نگهبان شهرستان مریوان برگزار شد، اظهار داشت: حضور بنده در مریوان بنا به خواسته جمعی از جوانان و فعالان فرهنگی-سیاسی این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در اشاره به شخصیت والای پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) به بازگویی آیه 128 سوره توبه؛ لَقَدْ جَاءَكُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِكُمْ عَزِیزٌ عَلَیْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیْكُمْ بِالْمُؤْمِنِینَ رَءُوفٌ رَحِیمٌ پرداخت و گفت: خداوند فرموده همانا رسولی از جنس شما برای هدایت شما آمد که فقر و پریشانی و جهل و فلاکت شما بر او سخت می‌آید و بر آسایش و نجات شما بسیار حریص و به مؤمنان رئوف و مهربان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه رسول اکرم(ص) یک معلم، مبلغ و شخصیت تاثیرگذار بود، خاطرنشان کرد: حضرت محمد(ص) زمانی‌ مبعوث شد که آن زمان در سیاهی، تاریکی،‌ جهل و نادانی محض بود و خداوند ایشان را برای اصلاح جامعه انتخاب و منشا تحول شد؛ ما هم باید راه پیامبر را طی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همه کسانی که دل در گرو نظام داشته، باید دلسوز انقلاب باشند، افزود: بهترین کار دوست‌داشتن انسان‌های اطراف است همان‌گونه که پیامبر(ص) عاشق مردم بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با یادآوری اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اصلاح‌طلب و اصولگرا در کشور نداشته و افراد یا انقلابی و یا ضدانقلاب هستند، عنوان کرد: معظم‌له فرموده هر کسی که در شب قدر قرآن روی سر بگیرد، حزب‌الهی است بنابراین همه ما نیز وسعت دید داشته و در بیان طرح مشکلات گزینشی عمل نکنیم.

وی با ذکر اینکه کشور متعلق به همه مردم است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در طول 43 سال گذشته همواره در محاصره و تحریم دشمنان بوده اما در این مدت زیرساخت، امکانات و خدمات زیادی به برکت انقلاب اسلامی برای مردم فراهم شده که باید تبیین و بازگو شود، کم‌کاری‌هایی هم که در کشور وجود داشته باید افراد خودشان پاسخ‌گو باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه هم‌اکنون در «دنیایی» زندگی‌ کرده که در برخی‌ از کشورها که ادعای تمدن داشته، تبعیض و ستم زیاد است، یادآور شد: هر گونه تبعیض و جنگ محکوم است؛ آمریکا در جنگ اخیر بر ادامه تحریم‌های روسیه و حمایت نظامی از اواکراین تاکید داشته اما غرب و آمریکا در رابطه با یمن و لبنان سکوت پیشه کرده‌ است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با تاکید بر اینکه در جهاد تببین هدف و توطئه‌های دشمنان را بازگو کنیم، ابراز داشت: امیدواریم همه ما خدمتگزارن خوبی برای نظام و مردم باشیم و مسئولان نیز تلاش کنند که مشکلات کشور حل شود، ممکن است برخی‌ها نسبت به وضعیت گله‌مندی‌هایی داشته باشند اما دشمن‌شناس و زمان‌شناس باشیم.

دشمن‌شناسی از مهمترین ویژگی عزادار امام حسین استامام جمعه بیرجند: دشمن‌شناسی حاج قاسم سلیمانی در جامعه ترویج شود«ولایت فقیه» استاد دشمن‌شناسی; شاگردانی که همیشه در برابر فتنه‌گران قد علم می‌کنندویژگی‌های شخصیتی «حاج قاسم» به روایت سردار نوعی‌‌اقدم/ دشمن‌شناسی سردار منحصر به فرد بودتقلب در شمارش آرای انتخابات مجلس مریوان وجود نداشت

حسن زارعی، مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان مریوان نیز در این همایش با اشاره به اینکه در 43سال گذشته کشور پر از ظلم و تاریکی بود، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی زمین و زمان جنبش دوباره یافت و کاخ ستمشاهی و دیکتاتوران را برای همیشه ویران و به لرزه در آورد.

وی افزود: از ایام شکل‌گیری انقلاب اسلامی‌ تاکنون، دشمنان همه‌جانبه علیه نظام ایستاده و توطئه‌های مختلف و تحریم و جنگ روانی راه انداخته تا جمهوری اسلامی را ساقط کنند اما به پشتیبانی مردم و درایت و تیزبینی رهبر معظم انقلاب در مقابل این همه توطئه‌ها ایستادیم.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان مریوان با بیان اینکه امروزه قدرت جمهوری اسلامی علاوه بر سطح در عمق هم ریشه دوانده است، خاطرنشان کرد: تولید ناوشکن‌ها، موشک‌های نقطه‌زن،‌ پیشرفت‌های علمی و پزشکی، تولید دارو و پرورش نیروهای مستعد و نخبه و کسب هزاران رتبه در دنیا تنها گوشه‌ای از دستاوردهاست که وظیفه تبیین آن را داریم. 

وی با یادآوری اینکه امروز دشمن با تبلیغات دروغین رسانه‌ای، جنگ سایبری به راه انداخته و از بمباران شیمیایی خطرناک‌تر است، گفت: دشمن دنبال برهم زدن و ضربه به بنیان خانواده، ایجاد یاس، ناامیدی و وارونه‌ نشان دادن واقعیت‌ها که با جهاد تبیین می‌توانیم در مقابل آنها ایستادگی کنیم.

زارعی با بیان اینکه کشور در حال عبور از سختی و آسانی و رسوایی دشمنان نظام برای همیشه در راه است، یادآور شد: شورای نگهبان در ایران با استقلال و اقتدار کامل، کاری به چپ و راست نداشته و هرکسی با نظام‌ زاویه‌ای نداشته باشد، در خدمت آنان خواهیم بود.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان مریوان "نظارت بر قانون‌گذاری، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات" را سه وظیفه مهم این شورا خواند و یادآور شد: ناظران شورای نگهبان تیزبینانه از آرای مردمی حفاظت کرده و در انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی که نفر دوم با نفر اول 32 رأی اختلاف داشت، پس از درخواست بازشماری، یک رای اختلاف هم‌ وجود نداشت.

انتهای پیام/493/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کردستان دشمن شناسی دشمن شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی