Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین ثوری در مجمع انتخاباتی هیات بوکس آذربایجان شرقی با یادآوری نام و یاد آلوش عباسی قهرمان اسبق بوکس کشور افزود: من در سنین جوانی که بوکس کار می کردم آوازه این نام آور فقید رشته بوکس را بارها شنیده بودم.

رییس فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: ۱۸ مدال آسیایی در مدت تصدی گری بنده در فدراسیون کسب شده و بوکسورهای ما پس از ۱۶ سال موفق شدند به فینال راه پیدا کرده و در برابر بزرگان بوکس جهان بایستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثوری عنوان داشت: کلاس های دانش افزایی مربیگری و داوری که در استان برگزار می شود باید منجر به حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در میادین جهانی و المپیک شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این مجمع با درخواست حمایت بیشتر فدراسیون بوکس از بوکس استان، اذعان کرد: رشته بوکس، در سال های اخیر پیشرفت فوق العاده‌ای در کشور داشته و مدیریت کنونی فدراسیون نگاه خوبی به همه استان ها دارد.

ایوب بهتاج با اشاره به امین مجنونی و مهدی پرویزی ۲ قهرمان ملی پوش آذربایجان شرقی یادآور شد: این ۲ بوکسور نمونه ای از ورزشکاران مستعد استان هستند که حمایت بیشتر فدراسیون از این عزیزان منجر به افزایش دستاوردهای آنان می شود.

وی همچنین بیان کرد: ارتقای سطح مربیان در ارتقای سطح ورزشکاران تاثیر مستقیمی دارد و آموزش مربیگری یکی از راهکارهای متداول است.

ناصر جعفرزاده اقدم بعد از اینکه در مجمع انتخاباتی هیات بوکس آذربایجان شرقی با ۱۳ رای از ۲۱ رای ماخوزه به عنوان سکاندار جدید هیات انتخاب شد، گفت: سعی خواهیم کرد تعداد باشگاه های رشته بوکس در سطح استان را افزایش دهیم و ارتقای سطح مربیان و داوران استان را با قدرت پیگیری کنیم.

وی که از خانواده بوکس استان است در برنامه های خود از جلب حمایت مالی باشگاه مس سونگون ورزقان در خصوص تیم داری در رشته بوکس سخن گفت و ادامه داد: در این خصوص مذاکراتی با مس سونگون ورزقان صورت گرفته است  و در تلاشیم آنها را برای حمایت مالی و تیم داری متقاعد کنیم و در کنار آن برنامه‌ریزی‌هایی برای استعدادیابی و پرورش برترین‌های بوکس استان داریم.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون بوکس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون بوکس آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون بوکس آذربایجان شرقی فدراسیون بوکس رشته بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا