Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@16:08:19 GMT

۳۰۹ کیلوگرم حشیش در سراوان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۹۹۳۵۱

۳۰۹ کیلوگرم حشیش در سراوان کشف شد

سردار احمد طاهری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال محموله مواد مخدر از سراوان به عمق کشور را داشتند مطلع و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان اطلاع دادند.

او می گوید: در این رابطه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان طی چند شبانه روز رصد و کنترل تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه وانت تویوتا در حال انتقال محموله موادمخدر در حوالی روستای "گلشن" آن شهرستان بودند رؤیت و به آن‌ها دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می دیدند با تیراندازی به سمت مأموران، قصد فرار از محل را داشتند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس خودروهای آنها زمین گیر و هر سه قاچاقچی به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۳۲ فشنگ جنگی و ۲ دستگاه بی سیم دستی دستگیر شدند.

او گفت: در این عملیات از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان ۳۰۹ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد افیونی از نوع حشیش کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی گفت: کارکنان انتظامی با تمام توان در گلوگاه ها و ورودی های مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی کشف مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۹۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری دو خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه متهمان در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه افرادی در زمینه نگهداری مواد افیونی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی در کلانتری ۲۶ قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با شناسایی محل حضور متهمان، به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات کاملاً هماهنگ موفق به دستگیری هر دو متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۸۰۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در بازرسی دقیق از محل خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747948

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد